KIM publikuje wyniki Badania Założycielskiego za 2022 rok
27.04.2023
Wyniki Badania Założycielskiego za okres od stycznia do grudnia 2022 rok obejmują dane dla populacji gospodarstw domowych. Są to pierwsze w Polsce badania osób w wieku 4+, które opisują konsumpcję usług medialnych zarówno przez dorosłych jak i przez dzieci.
Przewodniczacy KRRiT Maciej Świrski p.o. dyr. Krajowego Instytutu Mediów:
„Projekt badawczy będzie kontynuowany i stanie się trwałym źródłem danych o zjawiskach na rynku mediowym, w oparciu o które będzie można podejmować strategiczne decyzje biznesowe”.
https://kim.gov.pl/wyniki-badan/
Szczegóły:
Materiały
Pierwsze roczne wyniki Badania Założycielskiego_Krajowy Instytut Mediów_27.04.2023Pierwsze_roczne_wyniki_Badania_Założycielskiego_Krajowy_Instytut_Mediów_27042023.pdf 0.41MB