Powrót

Oglądalność programów i audycji telewizyjnych w listopadzie 2025 - raport KRRiT

08.12.2025

W listopadzie br. Polsat utrzymał pozycję stacji o najwyższej oglądalności. Wśród programów informacyjnych Telewizja Republika osiągnęła największy wzrost widowni rok do roku, podczas gdy TVP1 i TVN24 odnotowały w tym zakresie spadki. Najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym były „Fakty” TVN. Szczegółowe dane dotyczące oglądalności programów i audycji telewizyjnych w listopadzie prezentuje najnowszy raport KRRiT.

Oglądalność programów i audycji telewizyjnych w listopadzie 2025
– raport KRRiT

W zestawieniu ogólnych wyników oglądalności najwyższą średnią minutową widownię (AMR) oraz udział w rynku (SHR%) uzyskał Polsat – 383 694 osób (7,0%). Na kolejnych miejscach znalazły się: TVP1 – 356 928 (6,5%), TVN – 347 529 (6,3%), TVP2 – 332 318 osób (6,1%) i Telewizja Republika – 302 676 (5,5%).

W porównaniu do poprzedniego miesiąca, spośród pięciu największych programów spadek udziału w rynku odnotowały: Polsat – o 0,6 p.p., TVN – o 0,1 p.p. oraz Telewizja Republika – o 0,1 p.p. Natomiast wzrost średniej widowni minutowej w tym okresie uzyskały: TVP1 – o 25 094 osób, TVP2 - o 23 480, TVN – o 17 868 i Telewizja Republika – o 12 695.

W odniesieniu do rankingu informacyjnych programów telewizyjnych pierwsze miejsce zajęła Telewizja Republika z wynikiem 302 676 widzów (5,5 % udziału w rynku), na drugim znalazł się TVN24 – 257 196 (4,7 %), na trzecim TVP Info – 91 239 (1,7%), a na kolejnych: wPolsce24 – 85 382 (1,6%) oraz Polsat News – 69 062 (1,3%).

W rankingu audycji informacyjnych najwyższe wyniki w listopadzie uzyskały „Fakty” TVN, których wydanie z 17 listopada zgromadziło ponad 2,1 mln widzów. Kolejne miejsca zajęły: „Teleexpres” TVP1 i „Wydarzenia” Polsatu. W segmencie kanałów informacyjnych największą widownię osiągnęło główne wydanie programu „Dzisiaj” Telewizji Republika.

Metodologia

Analiza została przygotowana w oparciu o wskaźniki: AMR (Average Minute Rating) – średnią minutową oglądalność audycji lub programu oraz SHR% (Audience Share) – udział procentowy widzów danego programu wśród wszystkich oglądających telewizję w tym czasie.

Raport przygotowano na podstawie badania AGB Nielsen Media Research. Dane przedstawiają 20 programów o największej liczbie widzów, ranking programów informacyjnych oraz 20 audycji o charakterze informacyjnym z największą widownią. W przypadku audycji cyklicznych (np. serwisy informacyjne) uwzględniono wydanie o największej oglądalności.

Materiały

Oglądalność programów i audycji telewizyjnych w listopadzie 2025
Raport​_Wyniki​_oglądalności​_KRRiT​_listopad​_2025.pdf 0.26MB

Zdjęcia (4)

{"register":{"columns":[]}}