Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Warszawie. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynatorzy dostępności:
Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej
bryg. Karol Kroć (kkroc@mazowsze.straz.pl, (22) 55-95-171)
Koordynator dostępności architektonicznej
mł. kpt. Stanisław Ciemerych (sciemierych@mazowsze.straz.pl, (22) 55-95-267)
Koordynator dostępności cyfrowej
sekc. Paweł Pieńkowski (ppienkowski@mazowsze.straz.pl, (22) 55-95-246)
Materiały
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami
Deklaracja dostępności
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz.1062) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696