W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Warszawie. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynatorzy dostępności:

Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej

bryg. Karol Kroć (kkroc@mazowsze.straz.pl, (22) 55-95-171) 

 

Koordynator dostępności architektonicznej      

mł. kpt. Stanisław Ciemerych (sciemierych@mazowsze.straz.pl, (22) 55-95-267)

 

Koordynator dostępności cyfrowej       

sekc. Paweł Pieńkowski (ppienkowski@mazowsze.straz.pl, (22) 55-95-246)

Materiały

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami
Deklaracja dostępności

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz.1062) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696 

{"register":{"columns":[]}}