W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Podpisanie umowy o wsparcie finansowe Komendy Powiatowej PSP w Piasecznie

18.04.2023

Podpisanie umowy o wsparcie finansowe Komendy Powiatowej PSP w Piasecznie

14 kwietnia 2023 roku Zastępca Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej st. bryg. Rafał Zimochocki podpisał umowę ze Starostą Piaseczyńskim Ksawerym Gutem i członkiem zarządu Ewą Lubianiec, w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej.

Starostwo Powiatowe w Piasecznie przekazało łącznie 360 tys. zł, które trafi na Fundusz Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej. Środki zostaną przeznaczone na modernizację budynku Komendy Powiatowej PSP w Piasecznie, w tym na wykonanie instalacji fotowoltaicznej.

W spotkaniu uczestniczyli także:

- st. bryg. Leszek Szcześniak – Komendant Powiatowy PSP w Piasecznie,

- mł. bryg. Piotr Strzelecki – Naczelnik Wydziału Logistycznego w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Warszawie.

Fundusz Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej powstał na mocy ustawy o Państwowej Straży Pożarnej z 1991 roku. Środki z Funduszu mogą być przeznaczane m.in. na pokrywanie wydatków inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych, pokrywanie kosztów utrzymania i funkcjonowania jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej.

Ponadto w trakcie spotkania omówiono planowane rozpoczęcie „Budowy Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 2  PSP w Piasecznie (siedziba Góra Kalwaria)” przewidzianej do realizacji w ramach ustawy „Programu modernizacji Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej i Służby Ochrony Państwa w latach 2022–2025”.

 

Opracowanie: sekc. Katarzyna Urbanowska – Oficer prasowy Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP.

Zdjęcia: Starostwo Powiatowe w Piasecznie.

Zdjęcia (3)

{"register":{"columns":[]}}