Powrót

Tytuł/stanowisko: specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy - 1/2 etatu

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku ul. Marynarki Polskiej 195, 80-868 Gdańsk, ogłasza nabór na stanowisko: specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy - 1/2 etatu

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 30-11-2025

Informacje o ofercie

Oferty pracy należy skłądać z dopiskiem: „Oferta pracy – OIP.GD.SP.BHP.11.25”

O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 195, 80-868 Gdańsk. Dokumenty otrzymane po terminie lub niespełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

Zakres obowiązków

  • wykonywanie zadań z zakresu służby bhp zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie

Wymagania

Wymagania, w  tym kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy:

  • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • co najmniej 1 rok stażu pracy na podstawie umów o pracę w służbie bhp,
  • praktyczna znajomość przepisów bhp i prawa pracy.

Wymagania dodatkowe:

  • dobra organizacja pracy, samodzielność, inicjatywa w działaniu,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B

Wymagane dokumenty

  • list motywacyjny i życiorys (CV) wraz z danymi umożliwiającymi kontakt (telefon, adres poczty elektronicznej) z osobą składającą ofertę,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym do aplikowania na wybrane stanowisko,
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych oraz o wyrażeniu zgody na ich przetwarzanie do celów naboru.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym niezbędne jest dołączenie kopii ich tłumaczenia na język polski sporządzonej przez tłumacza przysięgłego.

W przypadku składania oferty w formie papierowej, oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone datą.

Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) oraz system nagród,
  • szkolenia doskonalące, możliwość uzyskania dofinansowania kosztów nauki,
  • dofinansowanie wypoczynku, aktywności sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Inne informacje

Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niezwłocznie niszczone po jego zakończeniu, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.

Informację o zakończeniu naboru publikuje się na stronie internetowej biuletynu Informacji Publicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia. Informację publikuje się na okres 14 dni.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Anna Wejman
  • Telefon: (58) 340 09 45
  • Adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku ul. Marynarki Polskiej 195, 80-868 Gdańsk, lub elektronicznie przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ.

Materiały

oświadczenie
oświadczenie.pdf 0.06MB
OIP Gdańsk Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Gdańsk​_Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.11.2025 12:37 Konrad Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Konrad Lewandowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
OIP GDAŃSK spec.bhp. 11.25 1.0 12.11.2025 12:37 Konrad Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}