W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaproszenie do składania ofert na wykonywanie usługi przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich w związku z prowadzonym postępowaniem prokuratorskim

19.08.2025

Zamówienia publiczne

3034-7.262.231.2025

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na realizację usługi o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty 130 000 zł.

          Prokuratura Okręgowa w Krośnie zaprasza do składania ofert na: wykonywanie usługi przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich w związku z prowadzonym postępowaniem prokuratorskim.

Postępowanie o wartości szacunkowej mniejszej od 130 000 zł prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j. ze zm.), w procedurze zapytania ofertowego na podstawie Zarządzenia Prokuratora Okręgowego w Krośnie Nr 2/24/WB z dnia 15 stycznia 2024 r.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia kodem CPV: 60.13.00.00-8

I. Zamawiający

1. Prokuratura Okręgowa w Krośnie, 
ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, 
tel. (13) 43 71 800, fax (13) 43 71 833,
NIP: 684-20-58-339 REGON: 370300965
adres strony internetowej: www.krosno.po.gov.pl
2. Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30
3. Oznaczenie sprawy: 3034-7.262.23.2025
Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na 
powyższe oznaczenie.

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
- przewozu zwłok i szczątków ludzkich w obszarze działania (właściwości), a w uzasadnionych sytuacjach również poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Krośnie z podziałem na obszary właściwości podległych jej Prokuratur Rejonowych w: Brzozowie, Jaśle, Krośnie, Lesku i Sanoku.
- przechowywania zwłok i szczątków ludzkich w częściach zamówienia oznaczonych symbolami 01 Krosno, 04 Sanok i 06 Ustrzyki.

2. W zakres usługi wchodzi proces przewozu zwłok od momentu wyjazdu samochodem specjalistycznym z miejsca wskazanego jako siedziba/oddział firmy, celem zabrania zwłok z miejsca zdarzenia do momentu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek, w tym: 
- dostarczenie zwłok do wskazanego miejsca ich przechowywania (komora chłodnicza) - do czasu wykonania sekcji, 
- przewiezienie zwłok do prosektorium wskazanego przez prokuratora w celu przeprowadzenia sekcji, 
- transport po zakończonej sekcji do miejsca przechowywania w celu wydania zwłok rodzinie lub innym upoważnionym osobom.

3. Zakres usługi określany będzie każdorazowo zleceniem prokuratora. Zlecenie składane 
jest Wykonawcy telefonicznie przez funkcjonariusza Policji, a następnie potwierdzane 
przez prokuratora na piśmie.
Wzór zlecenia przewozu zwłok stanowi załącznik nr 1 do umowy.

4. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
- obowiązek realizacji zlecenia w systemie całodobowym, również w dni wolne od pracy i dni świąteczne,
- przybycie na miejsce zdarzenia w ciągu jednej godziny od chwili wezwania;  uwaga: w uzasadnionych przypadkach czas reakcji może zostać wydłużony do półtorej godziny,
- realizacja usługi z należytą starannością, z zachowaniem poszanowania zwłok - bez względu na stopień uszkodzenia zwłok, stan rozkładu i miejsce znalezienia,
- zapewnienie materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi (w tym worek na zwłoki, rękawiczki jednorazowe i inne niezbędne materiały).

5. Środek transportu drogowego przeznaczony do przewozu zwłok i szczątków ludzkich powinien spełniać wymagania techniczne i sanitarne określone Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U.2007.249.1866).

6. Środek transportu drogowego powinien być zarejestrowany jako pojazd specjalny zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.

III. Oferty częściowe – opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia 

1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oddzielnie dla każdej części. 

2. Części zamówienia zostały określone wg obszarów właściwości poszczególnych jednostek organizacyjnych Prokuratury Okręgowej w Krośnie (zasięgu terytorialnego jednostek) i oznaczone w sposób opisany poniżej:
CZĘŚĆ 01 - Krosno (Prokuratura Rejonowa w Krośnie dla miasta Krosno oraz gmin: Chorkówka, Dukla, Iwonicz Zdrój, Jaśliska, Jedlicze, Korczyna, Krościenko Wyżne, Miejsce Piastowe, Rymanów i Wojaszówka).
CZĘŚĆ 02 - Jasło (Prokuratura Rejonowa w Jaśle dla miasta Jasło oraz gmin Brzyska, Dębowiec, Jasło, Kołaczyce, Krempna, Nowy Żmigród, Osiek Jasielski, Skołyszyn i Tarnowiec).
CZĘŚĆ 03 - Brzozów (Prokuratura Rejonowa w Brzozowie dla gmin: Brzozów,Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna i Nozdrzec).
CZĘŚĆ 04 - Sanok (Prokuratura Rejonowa w Sanoku dla miasta Sanok oraz gmin: Besko, Bukowsko, Komańcza, Sanok, Tyrawa Wołoska, Zagórz i Zarszyn).
CZĘŚĆ 05 - Lesko (Prokuratura Rejonowa w Lesku dla gmin: Lesko, Baligród, Cisna, Olszanica, Solina).
CZĘŚĆ 06 - Ustrzyki (Prokuratura Rejonowa w Lesku dla gmin: Czarna, Lutowiska, Ustrzyki Dolne).

3. Zamawiający wymaga, aby siedziba lub oddział Wykonawcy, przez które należy rozumieć stałe miejsce prowadzenia działalności, znajdowały się w granicach administracyjnych miast lub w odległości maksymalnie 10 km od granic administracyjnych miast:
          1) miasta Krosna – dla części 01,
          2) miasta Jasła – dla części 02,
          3) miasta Brzozowa – dla części 03,
          4) miasta Sanoka – dla części 04,
          5) miasta Leska – dla części 05,
          6) miasta Ustrzyki – dla części 06

4. Odległość (liczba przejechanych kilometrów) w konkretnym zleceniu będzie liczona od miejsca wskazanego jako siedziba/oddział firmy. Informację o adresie siedziby/oddziału firmy należy zawrzeć w treści oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 4..

5. Wykonawcy składający oferty dla części: 01 Krosno, 04 Sanok i 06 Ustrzyki zobowiązani są zapewnić we własnym zakresie warunki do przechowywania zwłok i szczątków ludzkich w pomieszczeniu spełniającym wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie sposobu przechowywania zwłok i szczątków (Dz.U.2011.75.405). Wprowadzony przez Zamawiającego obowiązek zapewnienia warunków, o których mowa powyżej, wynika z ograniczenia lub braku możliwości przechowywania zwłok przez właściwy miejscowo Szpital.
UWAGA: Ofertę cenową na usługę przechowywania zwłok w komorze chłodniczej (wycenę za 1 dobę przechowywania) należy zawrzeć w formularzu cenowym, odpowiednio dla części zamówienia: 01, 04 i 06. Informację o prawie do dysponowania pomieszczeniem przeznaczonym do przechowywania zwłok należy zawrzeć w formie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 5 do SWZ.

6. Wykonawcy składający oferty dla części: 02 Jasło, 03 Brzozów i 05 Lesko zobowiązani są dostarczać zwłoki do prosektorium Szpitala, odpowiednio w Jaśle, Brzozowie i Lesku.

IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
          a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia,
          b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
          c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
          d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Sposób oceny spełniania warunków:
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie przez Zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. W przypadku wątpliwości co do treści złożonych dokumentów, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w określonym przez siebie terminie. 

V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

1. Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty:
          1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
          2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika Nr 2 do specyfikacji,
          3) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu taborem samochodowym przeznaczonym do przewozu zwłok zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U.2007.249.1866) w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi - zgodne z treścią załącznika Nr 3 do specyfikacji,
          4) Oświadczenie o miejscu wykonywania działalności zgodne z treścią załącznika Nr 4 do specyfikacji,
          5) Oświadczenie o miejscu przechowywania zwłok oraz prawie do dysponowania pomieszczeniem do przechowywania zwłok i szczątków zgodne z treścią załącznika nr 5 do specyfikacji,
2. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia oświadczeń zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania.

VI. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami

1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
2. Osoba uprawniona do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
Bogdan Bukowczyk - tel. 13 43 71 841, 
Grzegorz Leśniak - tel. 13 43 71 842.
e-mail: biuro.podawcze.pokro@prokuratura.gov.pl

VII. Opis sposobu przygotowania ofert:

1. Każdy Wykonawca złoży tylko jedną ofertę wraz z wymaganymi dokumentami dla jednej lub więcej części zamówienia, w tym wypełniony „Formularz cenowy” odrębnie dla każdej części. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) prawidłowo sporządzony formularz oferty na załączonym wzorze lub w oparciu o załączony wzór – zał. Nr 1 do specyfikacji,
2) formularz cenowy dla części zamówienia – załącznik Nr 1 do oferty,
3) dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale V ust. 1,
4) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych wykonawców upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
Uwaga: Zaleca się, by oferta złożona w formie pisemnej została złączona w sposób trwały. Proszę nie załączać do oferty wydruku ani treści umowy; oświadczenia o zapoznaniu się Wykonawcy z warunkami oraz akceptacji treści umowy zostały zawarte w formularzu ofertowym.
2. Ofertę sporządza się w języku polskim.
3. Oferta może mieć postać wydruku komputerowego lub być napisana ręcznie długopisem albo nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane - zostaną odrzucone.
4. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 
5. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany - poprzez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę wraz z datą naniesienia zmiany.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść i układ graficzny muszą być zgodne z załączonymi formularzami.
7. Wykonawca umieści ofertę w kopercie, która będzie zaadresowana: (nazwa i adres Zamawiającego) oraz będzie posiadać następujące oznaczenie: 

OFERTA na usługi przewozu zwłok ludzkich
Znak sprawy: 3034-7.262.23.2025
NIE OTWIERAĆ przed 2.09.2025 r. godz. 13.00

8. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie elektronicznej, tj. przesłanie wymaganych dokumentów i oświadczeń pocztą elektroniczną w postaci skanu dokumentu papierowego na adres: biuro.podawcze.pokro@prokuratura.gov.pl
9. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 
10. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
11. Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione.

VIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

1. Wykonawca poda cenę w złotych, łącznie z podatkiem VAT oraz bez podatku VAT za czynności wykonywane w ramach wybranej części zamówienia.
2. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić na formularzu cenowym stanowiącym zał. Nr 1 do oferty, odrębnie dla każdej części zamówienia.
3. Cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Cena winna być określona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wykazane w formularzu cenowym ilości km/zleceń określone zostały na podstawie ilości zrealizowanych usług dla obszaru objętego działaniem danej Prokuratury Rejonowej w okresie poprzedzających 12 m-cy (od 1.07.2024 r. do 30.06.2025 r.).
UWAGA: Wykazane ilości km/zleceń posiadają wyłącznie zastosowanie kalkulacyjne (służą wyłonieniu najkorzystniejszej oferty zgodnie z przyjętym kryterium ceny) i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego.
6. Wiersz nr 1 formularza cenowego: wartość usługi przewozu rozumiana jako koszt użycia samochodu specjalistycznego do czynności związanych z realizacją umowy liczona jest jako szacowany iloczyn kilometrów, które mogą być przejechane i stałej stawki 2,31 zł netto (2,50 zł brutto) za 1 km przebiegu; stawka za 1 km przebiegu została ustalona przez Zamawiającego w oparciu o szczegółową analizę faktycznych kosztów przejazdów z uwzględnieniem wzrostu cen paliwa w okresie ostatnich dwunastu miesięcy. Stawka 2,31 zł netto (2,50 zł brutto) za 1 km przebiegu samochodu specjalistycznego ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców w okresie obowiązywania umowy.
7. Wiersz nr 2 formularza cenowego: wartość ryczałtowa usługi rozumiana jako wynagrodzenie za wszelkie inne czynności związane z przewozem zwłok, w szczególności wynagrodzenie za pracę i koszt materiałów zużywalnych (worek, środki dezynfekcji, rękawiczki jednorazowe itp.) liczona jest jako iloczyn wykazanej przez Zamawiającego liczby zleceń i jednostkowej ceny ryczałtowej usługi wpisanej przez Wykonawcę w formularzu cenowym.
8. Wiersz nr 3 formularza cenowego: koszt przechowywania zwłok lub szczątków w chłodni (obowiązuje tylko dla części 01, 04 i 06) liczony jako iloczyn wykazanej przez Zamawiającego liczby dni (dób) przechowywania i wpisanej przez Wykonawcę ceny za 1 dobę.
9. W celu wyliczenia całkowitej wartości oferty należy zsumować wartości brutto (kol. 6 formularza cenowego) wynikające z wierszy 1 i 2 (dla części 02, 03 i 05) lub 1, 2 i 3 formularza (dla części 01, 04 i 06).

Uwaga !
W ramach jednego zlecenia przewozu zwłok przysługuje jeden ryczałt.
Pod pojęciem „jednego zlecenia” należy rozumieć wszystkie czynności opisane w rozdziale II ust. 1 – 4 niniejszej specyfikacji, wykonane od momentu zabrania zwłok z miejsca zdarzenia do momentu wydania przez prokuratora zezwolenia na pochówek. Oznacza to, że jedno zlecenie, za które przysługuje jeden ryczałt należy utożsamiać z koniecznością wykonania wszelkich czynności dotyczących przewozu zwłok również w sytuacji, kiedy czynność zabrania zwłok z miejsca zdarzenia oraz przewozu zwłok na sekcję są wykonywane w różnych datach. Z powyższych względów Wykonawca powinien zapoznać się ze specyfiką usługi objętej daną częścią zamówienia, w szczególności z zasadami i miejscem wykonywania sekcji zwłok.

IX. Opis kryteriów oceny i sposobu oceny ofert

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający posługiwać się będzie kryterium najniższej ceny odrębnie dla każdej części zamówienia.
2. Obliczenie punktów ze względu na kryterium najniższej ceny dokonane będzie według następującego wzoru: 
K cena = Cn / Cofb x 100
K cena – kryterium cena
Cn - najniższa cena brutto
Cofb – cena oferty badanej 
3. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100 punktów.
4. Realizacja zamówienia dla danej części zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska maksymalną liczbę punktów.
5. W sytuacji nierozstrzygnięcia postępowania dla danej części zamówienia w związku ze złożeniem oferty cenowej przewyższającej kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia albo w przypadku braku ofert dla danej części, Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w drodze przeprowadzenia negocjacji cenowych, zwracając się do Wykonawców, którzy złożyli ofertę w postępowaniu, ale także do innych Wykonawców, nieuczestniczących w postępowaniu, a świadczących usługi przewozu i pochówku zwłok w obszarze działania jednostki prokuratury.

X. Miejsce i termin składania ofert

Miejsce: Prokuratura Okręgowa w Krośnie, ul. Czajkowskiego 51, pok. 106 (biuro podawcze Prokuratury). 
Termin: do dnia 2 września 2025 r. godz. 12.00. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.

XI. Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od daty (terminu) składania ofert tj. do dnia 2 października 2025 r.

XII. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert

1. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania.
2. Miejsce otwarcia ofert: sala konferencyjna Prokuratury Okręgowej w Krośnie (parter, pokój nr 107).
3. Zamawiający – przed otwarciem ofert – poda jednostkowe kwoty ryczałtów, jakie zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części zamówienia.
4. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert zgodnie z przyjętym kryterium.
5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
6. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale V.

XIII. Udzielenie zamówienia

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni warunki określone przez Zamawiającego oraz uzyska największą liczbę punktów w danej części zamówienia.
2. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia Zamawiający zamieści niezwłocznie na stronie internetowej.

XIV. Termin wykonania umowy

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 1 października 2025 r. do dnia 30 września 2026 r.

XV. Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 
1), dalej RODO, Prokuratura Okręgowa w Krośnie informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Krośnie z siedzibą przy ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno, tel. 13 43 718 33, fax 13 43 71 833, email: biuro.podawcze.pokro@prokuratura.gov.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Krośnie jest Pan Krzysztof Wojnar, e-mail: biuro.podawcze.pokro@prokuratura.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy Pzp, w procedurze zapytania ofertowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartościach mniejszych od kwoty 130 000 zł, wprowadzonego Zarządzeniem Prokuratora Okręgowego w Krośnie Nr 5/20/WB z dnia 28 grudnia 2020 r. Odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
7. Posiada Pani/Pan:
          a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
          b) na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
          c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
          d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
          a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
          b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
          c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

XVI. Informacje dla sygnalistów

1. Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (procedura zgłoszeń wewnętrznych) oraz informacje dotyczące sposobu i trybu zgłaszania nieprawidłowości przez sygnalistów dostępne są na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Krośnie w zakładce „Załatw sprawę” – w odnośniku (link) „Informacje dla sygnalistów - Prokuratura Krajowa - Portal Gov.pl.

XVII. Postanowienia końcowe

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia prowadzonego postępowania w całości lub części bez podania przyczyny.

Załącznikami do niniejszej specyfikacji są:
1. Wzór formularza ofertowego wraz ze wzorem formularza cenowego
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
3. Oświadczenie o dysponowaniu specjalistycznym taborem samochodowym do przewozu 
zwłok ludzkich
4. Oświadczenie o miejscu wykonywania działalności
5. Oświadczenie o prawie do dysponowania pomieszczeniem do przechowywania zwłok
6. Wzór umowy przewozu zwłok wraz ze wzorem zlecenia przewozu
7. Wzór umowy przechowywania zwłok

 

Zastępca Prokuratora Okręgowego
dr Monika Kaszubowicz

Materiały

Załącznik nr 1 - Wzór formularza ofertowego wraz ze wzorem formularza cenowego
Załącznik​_nr​_1​_-​_Wzór​_formularza​_ofertowego​_wraz​_ze​_wzorem​_formularza​_cenowego.docx 0.02MB
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik​_nr​_2​_-​_Oświadczenie​_o​_spełnianiu​_warunków​_udziału​_w​_postępowaniu.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o dysponowaniu specjalistycznym taborem samochodowym do przewozu
Załącznik​_nr​_3​_-​_Oświadczenie​_o​_dysponowaniu​_specjalistycznym​_taborem​_samochodowym​_do​_przewozu.docx 0.02MB
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o miejscu wykonywania działalności
Załącznik​_nr​_4​_-​_Oświadczenie​_o​_miejscu​_wykonywania​_działalności.docx 0.02MB
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o prawie do dysponowania pomieszczeniem do przechowywania zwłok
Załącznik​_nr​_5​_-​_Oświadczenie​_o​_prawie​_do​_dysponowania​_pomieszczeniem​_do​_przechowywania​_zwłok.docx 0.02MB
Załącznik nr 6 - Wzór umowy przewozu zwłok wraz ze wzorem zlecenia przewozu
Załącznik​_nr​_6​_-​_Wzór​_umowy​_przewozu​_zwłok​_wraz​_ze​_wzorem​_zlecenia​_przewozu.docx 0.03MB
Załącznik nr 7 - Wzór umowy przechowywania zwłok
Załącznik​_nr​_7​_-​_Wzór​_umowy​_przechowywania​_zwłok.docx 0.02MB
Załącznik nr 1 do oferty - Formularz cenowy cz. 1 - Krosno
Załącznik​_nr​_1​_do​_oferty​_-​_Formularz​_cenowy​_cz​_1​_-​_Krosno.xlsx 0.01MB
Załącznik nr 1 do oferty - Formularz cenowy cz. 2 - Jasło
Załącznik​_nr​_1​_do​_oferty​_-​_Formularz​_cenowy​_cz​_2​_-​_Jasło.xlsx 0.01MB
Załącznik nr 1 do oferty - Formularz cenowy cz. 3 - Brzozów
Załącznik​_nr​_1​_do​_oferty​_-​_Formularz​_cenowy​_cz​_3​_-​_Brzozów.xlsx 0.01MB
Załącznik nr 1 do oferty - Formularz cenowy cz. 4 - Sanok
Załącznik​_nr​_1​_do​_oferty​_-​_Formularz​_cenowy​_cz​_4​_-​_Sanok.xlsx 0.01MB
Załącznik nr 1 do oferty - Formularz cenowy cz. 5 - Lesko
Załącznik​_nr​_1​_do​_oferty​_-​_Formularz​_cenowy​_cz​_5​_-​_Lesko.xlsx 0.01MB
Załącznik nr 1 do oferty - Formularz cenowy cz. 6 - Ustrzyki
Załącznik​_nr​_1​_do​_oferty​_-​_Formularz​_cenowy​_cz​_6​_-​_Ustrzyki.xlsx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}