W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przygotowanie gruzińskiej administracji publicznej do wdrażania Pilotażowego Zintegrowanego Programu Rozwoju w obszarze inwestycji

Projekt zakłada wsparcie administracji publicznej, w tym głównie urzędów municypalitetów i urzędów gubernatorów w 4 gruzińskich regionach (Kachetia, Imeretia, Guria oraz Racza-Leczchumi i Dolna Swanetia) w zakresie programowania i wdrażania programów oraz projektów rozwoju gospodarczego w ramach Pilotażowego Zintegrowanego Programu Rozwoju w obszarze inwestycji. Projekt stanowi odpowiedź na aktualne wyzwania Ministerstwa Rozwoju Regionalnego i Infrastruktury Gruzji, które zamierza utworzyć dwa Regionalne Centrów Promocji Inwestycji i w tym celu potrzebuje wsparcia kompetencyjnego w zakresie stworzenia profesjonalnej oferty inwestycyjnej, zapewnienia właściwej obsługi inwestorów, a także wypracowania gotowych planów promocji inwestycji dla ww. regionów.

Podmiot wdrażający:

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Wysokość dofinansowania:

198 057 PLN

{"register":{"columns":[]}}