W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

System Zarządzania Jakością

W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koszalinie wdrożony jest System Zarządzania Jakością w oparciu o normę  PN-EN ISO/IEC 17020:2012 „Ocena zgodności. Wymagania dotyczące działania różnych rodzajów jednostek przeprowadzających inspekcję”.  Udokumentowany system zarządzania jakością ma na celu  osiąganie i utrzymanie wysokiego poziomu wykonywanych w ramach zapobiegawczego i bieżącego  nadzoru sanitarnego czynności kontrolnych.

Sformułowana została Polityka Jakości oraz wyznaczane są cele jakości. Podczas wykonywania zadań  stosowane są udokumentowane, jednolite metody i procedury kontroli, prowadzony jest nadzór nad przeprowadzanymi czynnościami kontrolnymi, zatrudniany jest personel o odpowiednich kwalifikacjach, prowadzony jest stały monitoring systemu zarządzania jakością poprzez audity wewnętrzne i przeglądy zarządzania, wdrażane są działania korygujące i zapobiegawcze w przypadku wystąpienia niezgodności. Rzetelne przeprowadzanie kontroli i profesjonalna analiza ich wyników powinna  służyć systematycznemu wzrostowi bezpieczeństwa zdrowotnego ludności  oraz rozwiązywaniu problemów sanitarno-epidemiologicznych,  tym samym mając na celu spełnienie oczekiwań społeczeństwa.

{"register":{"columns":[]}}