W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Przyjmowanie skarg i wniosków

Kierownik placówki przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków po wcześniejszym umówieniu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: seul.amb.sekretariat@msz.gov.pl.

Skargi i wnioski w zakresie właściwości urzędu konsularnego można składać w Referacie ds. Konsularnych i Polonii w czwartki w godzinach od 11:00 do 12:00. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres seul.konsul@msz.gov.pl.

Ważne! Skargi i wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres skarżącego (wnioskodawcy). W przypadku, gdy skargi i wnioski nie zawierają tych danych, pozostawia się je bez rozpoznania.

RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych jest dostępna na poniższych stronach internetowych MSZ:

Złóż skargę lub wniosek

Złóż petycję

Jakie informacje musi zawierać skarga i wniosek?

Skarga i wniosek powinny zawierać: imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji. Jeśli skarga lub wniosek składana jest w interesie innej osoby, to musi to nastąpić za jej zgodą. Taką zgodę, wyrażoną w formie pisemnej, należy dołączyć do składanego pisma. W skardze i wniosku, w miarę możliwości, należy przedstawić jak najwięcej szczegółów opisujących zdarzenie, którego dotyczy dana sprawa. Jeżeli przedmiot sprawy nie będzie dotyczyć właściwości Ambasady RP w Seulu, sprawa zostanie przesłana do właściwego organu.

{"register":{"columns":[]}}