W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Kierownik urzędu w sprawach skarg i wniosków przyjmuje w poniedziałki od 16:30 do 17:30, po uprzednim umówieniu spotkania (bukareszt.wpe@msz.gov.pl).

Jakie informacje musi zawierać skarga i wniosek

  1. skarga i wniosek powinny zawierać: imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji;
  2. jeśli skarga i wniosek jest składana w interesie innej osoby - musi to nastąpić za jej zgodą; taką zgodę, wyrażoną w formie pisemnej, należy dołączyć do składanego pisma;
  3. w skardze i wniosku, w miarę możliwości, należy przedstawić jak najwięcej szczegółów opisujących zdarzenie, którego dotyczy dana sprawa. Jeżeli przedmiot sprawy nie będzie dotyczyć właściwości Ambasady RP w Bukareszcie, sprawa zostanie przesłana do organu właściwego.

 

RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych jest dostępna na stronie internetowej MSZ pod adresem:

https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zloz-skarge-lub-wniosek

https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zloz-petycje

 

 

{"register":{"columns":[]}}