W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

11/2022 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Usługę najmu długoterminowego samochodu elektrycznego na potrzeby Ministerstwa Sportu i Turystyki.

09.11.2022

Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://zamowienia-msit.ezamawiajacy.pl, zwanej dalej Platformą.

Dostęp do dokumentacji oraz złożenie wniosku o wyjaśnienia treści SWZ odbywa się za pośrednictwem Platformy, nie wymaga założenia konta i logowania na Platformie.

W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca po przejściu na dedykowany Zamawiającemu adres Platformy:

  1. do upływu terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń o postępowaniach”, wybiera zakładkę „Aktualne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie, a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Wykonawca ma możliwość pobrania każdego dokumentu odrębnie po naciśnięciu na wybrany załącznik lub w formie skompresowanej paczki po zaznaczeniu wybranych dokumentów,
  2. po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń o postępowaniach”, wybiera zakładkę „W toku”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie, a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.11.2022 14:32 Mateusz Ulański
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Panas główny specjalista Zespół ds. zamówień publicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
11/2022 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Usługę najmu długoterminowego samochodu elektrycznego na potrzeby Ministerstwa Sportu i Turystyki. 1.0 09.11.2022 14:32 Mateusz Ulański

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}