W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Biuro Komunikacji

Kontakt

Biuro Komunikacji
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
e-mail: biuroprasowe@msit.gov.pl
tel. 22 24 43 110

Dyrektor i Rzecznik Prasowy: Aleksandra Chalimoniuk

e-mail: aleksandra.chalimoniuk@msit.gov.pl

tel. +48 606 302 452

Zastępca Dyrektora: Agata Bieniek

e-mail: agata.bieniek@msit.gov.pl

Zakres działania Biura Komunikacji
1)    obsługa rzecznika prasowego Ministra Sportu i Turystyki;
2)    współpraca z komórkami organizacyjnymi, ministerstwami oraz Centrum Informacyjnym Rządu w celu prowadzenia sprawnej polityki medialnej;
3)    zapewnienie bieżącej obsługi medialnej Ministra i Ministerstwa;
4)    organizacja konferencji prasowych i wydarzeń medialnych, w tym briefingów prasowych oraz nieformalnych spotkań poprawiających komunikację medialną;
5)    organizowanie kontaktów krajowych Ministra;
6)    upowszechnianie wiedzy o działaniach i programach realizowanych przez Ministerstwo;
7)    monitorowanie środowiska informacyjnego w zakresie działania Ministerstwa 
i Członków kierownictwa Ministerstwa oraz sporządzanie codziennych przeglądów prasy i mediów elektronicznych;
8)    współpraca z polskimi związkami sportowymi w celu prowadzenia sprawnej polityki komunikacyjno-promocyjnej;
9)    współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi przy organizacji przedsięwzięć promocyjnych w celu realizacji zadań Biura w zakresie kreowania i realizacji spójnej polityki medialnej i wizerunkowej Ministerstwa;
10)    koordynowanie działań komórek organizacyjnych w zakresie definiowania przedmiotu zakupu materiałów promocyjno-reklamowych oraz dokonywania ich zakupu na potrzeby Ministerstwa
11)    redagowanie i obsługa strony internetowej Ministerstwa w zakresie polityki medialnej, wizerunku Ministerstwa i upowszechniania informacji o działaniach i programach realizowanych przez urząd, a także zarządzanie serwisami internetowymi komórek organizacyjnych;
12)    realizowanie polityki informacyjnej oraz publikacja wpisów w mediach społecznościowych;
13)    definiowanie wyzwań i koordynacja działań komunikacji strategicznej.

{"register":{"columns":[]}}