W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ekonomiczne uwarunkowania rozwoju usług turystycznych w Polsce

Wykonawcą opracowania jest Stowarzyszenie na Rzecz Badania, Rozwoju i Promocji Turystyki. Opracowanie jest połączeniem analizy koncepcji teoretycznych z empirycznym wykorzystaniem ich w odniesieniu do polskiego rynku usług turystycznych. W publikacji podjęto próbę systematyzacji pojęć i koncepcji teoretycznych dotyczących rozwoju rynku turystycznego, a następnie dokonano empirycznej weryfikacji wybranych koncepcji.

Celem pracy było lepsze poznanie mechanizmów działania rynku usług turystycznych w Polsce, a w konsekwencji wskazanie potencjalnych kierunków jego rozwoju oraz ewentualnych zagrożeń. Empiryczna analiza koncepcji ekonomicznych w odniesieniu do polskiego rynku powinna ponadto przyczynić się do wskazania narzędzi analitycznych, które mogą być przydatne do monitorowania zachodzących zmian.

 W opracowaniu poruszono zagadnienia dotyczące:

  1. zakresu i struktury rynku usług turystycznych oraz kryteriów oceny kierunków jego rozwoju,
  2. czynników wpływających na rozwój popytu i podaży oraz modeli umożliwiających kwantyfikację siły ich oddziaływania,
  3. konkurencyjności polskiej oferty turystycznej.

Materiały


Ekonomiczne uwarunkowania rozwoku usług turystycznych w Polsce.pdf 4.16MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
09.03.2018 10:57 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
09.03.2018 10:57 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}