W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Instytucje otoczenia sektora turystyki i ich skuteczność w walce z szarą strefą na rynku usług turystycznych

Celem opracowania była identyfikacja – na podstawie badań empirycznych – działań podejmowanych przez instytucje otoczenia sektora turystyki, mających na celu ograniczenie skali szarej strefy. Przedmiotem szczególnej wagi były funkcje kontrolne oraz ocena skuteczności kontroli, a następnie sformułowanie rekomendacji zawierających wskazanie pożądanych kierunków zmian w tej dziedzinie. Interesowano się zwłaszcza skalą i charakterem działań kontrolnych dotyczących podmiotów sektora usług turystycznych.

Materiały


Instytucje otoczenia sektora turystyki i ich skuteczność w walce z szarą strefą na rynku usług turystycznych.doc 2.24MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
09.03.2018 10:59 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
09.03.2018 10:59 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}