W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Polskie marki turystyczne

Idea projektu

Ideą projektu jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów i szlaków turystycznych, które będą profesjonalnie zarządzane i promowane. 

Zarządcy tych terytorialnych marek turystycznych otrzymają wsparcie o charakterze doradczo-eksperckim, a także, na dalszym etapie, pomoc w przygotowywaniu i pozycjonowaniu wysokiej jakości materiałów promocyjnych.

Laureaci projektu

Do tej pory zorganizowano trzy nabory do konkursu. Zapraszamy do poznania ich laureatów!

W pierwszym naborze tytuł Polska Marka Turystyczna 2019 otrzymały:

W drugim naborze tytuł Polska Marka Turystyczna 2022 otrzymały:

W trzecim naborze tytuł Polska Marka Turystyczna 2023 otrzymały:

 

 

Materiały

System identyfikacji wizualnej i werbalnej
System​_identyfikacji​_wizualnej.pdf 22.53MB
Regulamin
Regulamin​_projektu.pdf 0.09MB
Szlakami Smaku 2025
SzlakamiSmaku​_2025.pdf 49.41MB
{"register":{"columns":[]}}