Polskie marki turystyczne
Idea projektu
Ideą projektu jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów i szlaków turystycznych, które będą profesjonalnie zarządzane i promowane.
Zarządcy tych terytorialnych marek turystycznych otrzymają wsparcie o charakterze doradczo-eksperckim, a także, na dalszym etapie, pomoc w przygotowywaniu i pozycjonowaniu wysokiej jakości materiałów promocyjnych.
Laureaci projektu
Do tej pory zorganizowano trzy nabory do konkursu. Zapraszamy do poznania ich laureatów!
W pierwszym naborze tytuł Polska Marka Turystyczna 2019 otrzymały:
W drugim naborze tytuł Polska Marka Turystyczna 2022 otrzymały:
W trzecim naborze tytuł Polska Marka Turystyczna 2023 otrzymały:
Materiały
System identyfikacji wizualnej i werbalnejSystem_identyfikacji_wizualnej.pdf 22.53MB Regulamin
Regulamin_projektu.pdf 0.09MB Szlakami Smaku 2025
SzlakamiSmaku_2025.pdf 49.41MB