W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Procedura składania roszczeń przez klientów Alfa Star S.A.

Na stronie

Materiały

Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego pojawił się komunikat dotyczący składania roszczeń przez klientów Alfa Star S.A.

Zgodnie z komunikatem Alfa Star posiada 3 umowy gwarancji ubezpieczeniowych, wystawione przez Europäische Reiseversicherung AG, Odział w Polsce:

  • nr G/2013/216 z dnia 20 sierpnia 2013 r., obowiązującą od 17 września 2013 r. do 16 września 2014 r. na kwotę 24,6 mln zł,
  • nr G/2014/137 z dnia 1 września 2014 r. obowiązującą od 17 września 2014 r. do 16 stycznia 2015 r. na kwotę 19,4 mln zł,
  • nr G/2015/001 z dnia 12 stycznia 2015 r. obowiązującą od 17 stycznia 2015 r. do 16 stycznia 2016 r. na kwotę 20 mln zł,

Zgodnie z zapisami ww. umów gwarancji ubezpieczeniowych termin składania roszczeń w związku z niezrealizowanymi lub przerwanymi imprezami turystycznymi upływa:

  •  dla umów zawartych do 16 września 2014 r. – 16 września 2015 r. !!!
  • dla umów zawartych od 17 września 2014 r. do 16 stycznia 2015 r. – 16 stycznia 2016 r.
  • dla umów zawartych od 17 stycznia 2015 r. – wrzesień 2016 r.

Wszyscy klienci, którzy zawarli umowy do 16 września 2014 r. są proszeni o jak najszybsze składanie roszczeń do Urzędu Marszałkowskiego, gdyż okres na składanie roszczeń upływa 16 września 2015 r.!!! Po 16 września 2015 r. nie będzie możliwości złożenia roszczeń do tej gwarancji.

Szczegóły dotyczące procedury składania roszczeń, w tym lista niezbędnych dokumentów oraz formularz dostępne są na

Materiały

stronie Urzędu Marszałkowskiego
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
09.03.2018 10:24 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
09.03.2018 10:24 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}