W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Publikacja - „Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych. Lato 2014 – streszczenie opracowania”

Uprzejmie informujemy, iż na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej ukazała się publikacja

Materiały

„Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych. Lato 2014 ”.

Autorem publikacji jest Pani dr Teresa Skalska.

Publikacja składa się między innymi z porównania cen na wybranych rynkach turystycznych, oceny stopnia konkurencji na wybranych rynkach emisyjnych, zróżnicowania cen w bazie noclegowej, analizie cen i zakresu usług dodatkowych, innych zmiennych wpływających na poziom cen, analizie konkurencyjności polskiego produktu turystycznego oraz analizie relacji ceny do użyteczności na przykładzie ofert „city break”. Badania zostały przeprowadzone latem 2014 roku i stanowią one kontynuację wieloletniego projektu. Celem projektu jest monitorowanie i analiza konkurencyjności cenowej wybranych grup produktów turystycznych na kilku strategicznych dla Polski rynkach emisyjnych.

Materiały

link do publikacji "Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych. Lato 2014 ”
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
09.03.2018 10:59 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
09.03.2018 10:59 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}