W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Reprezentacja gra, a Polska promuje się we Francji!

Piłkarskie Mistrzostwa Europy odbywające się we Francji to idealna okazja na promocję naszego kraju. Polska Organizacja Turystyczna postanowiła wykorzystać potencjał i promuje walory turystyczne i ofertę kulturalną, właśnie podczas UEFA EURO 2016.

Dziś została otwarta specjalna strefa na placu przed Hotel de Ville, która  z uwagi na zmianę lokalizacji (było to związane z powodzią, która dotknęła Paryż), będzie nosić nazwę Place de l’Europe (Plac Europy). Codziennie do 10 lipca, od godz. 13:00 do 22:00 będą odbywały się tam różne aktywności dla turystów i mieszkańców Paryża.

Kulminacyjnym momentem promocji Polski był wczorajszy Wieczór Polski w Ambasadzie RP w Paryżu. Wieczór otworzył minister Sportu i Turystyki Witold Bańka w obecności Ambasadora RP we Francji Andrzeja Byrta i prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej dr Wojciecha Fedyka. W programie znalazły się między innymi spotkanie z prasą, pokaz żonglerki i trików piłkarskich i oczywiście degustacja polskich przysmaków.

Tego wieczoru (16.06) reprezentacja Polski zremisowała 0:0 z reprezentacją Niemiec. To było prawdziwe piłkarskie święto na stadionie Stade de France w Saint-Denis. Ten wieczór był wyjątkowy zarówno dla polskiego sportu jak i dla polskiej turystyki.

W trakcie Mistrzostw, dla promocji atrakcji turystycznych Polski, wykorzystane zostaną także inne narzędzia marketingowe, by jak najlepiej wykorzystać potencjał tego wielkiego sportowego święta.

W weekendy organizowane będą konkursy z nagrodami, degustacje, animacje dla dzieci i młodzieży a w pozostałe dni tygodnia – dystrybucja materiałów promocyjnych i informacyjnych, zdjęcia z polskimi piłkarzami oraz degustacje polskich produktów.

Zagraniczny Ośrodek POT w Paryżu zaplanował  również kampanię wizerunkową. Po Paryżu będą jeździć na rowerach “Ambasadorowie Polski” z ulotkami zachęcającymi do wzięcia udziału w konkursie, w którym nagrodą główną będzie koszulka z podpisami polskich piłkarzy. Przez cały tydzień począwszy od 21 czerwca br. w Radio France Bleu, które jest oficjalnym partnerem UEFA, emitowane będą 25 sekundowe spoty o Polsce i naszym pawilonie, który będzie umiejscowiony przed paryskim Hotel de Ville.

Akcja promocyjna Polski we Francji trwa od 10 czerwca do 10 lipca 2016 roku.

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
09.03.2018 10:24 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
09.03.2018 10:24 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}