W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Spotkanie w sprawie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego

25.01.2017

Minęły już 2 miesiące od wejścia w życie wszystkich przepisów ustawy z dnia 22 lipca 2016 r. o zmianie ustawy o usługach turystycznych oraz ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1334), a także aktów wykonawczych. Od ponad 2 miesięcy organizatorzy turystyki i pośrednicy turystyczni odprowadzają składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki 23 stycznia 2017 r. zorganizował spotkanie z urzędami marszałkowskimi, które miało na celu wyjaśnienie zagadnień budzących wątpliwości wśród przedsiębiorców. W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele niemal wszystkich urzędów marszałkowskich, a także Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Podczas spotkania odpowiedziano na najczęściej zadawane pytania oraz wyjaśniono kwestie sprawiające największe trudności przedsiębiorcom.  Przedstawiciele Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego zaprezentowali procedurę elektronicznego składania deklaracji przez przedsiębiorców.

Informujemy, że odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania są na bieżąco publikowane na stronie internetowej MSiT.

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
09.03.2018 08:00 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
09.03.2018 08:00 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}