Zakup osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi (15 x 50 l/24h, 15 x 138 l/24h)
22.08.2025
Łódź, dn. 22.08.2025r.
Nazwa i adres Zamawiającego:
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
NIP: 725-10-28-465; REGON: 004 308 002
Osoba do kontaktu: Jerzy Gutkowski, młodszy specjalista
Tel: +48 42 644 10 52
E-mail: wbizk.zamówienia@lodz.uw.gov.pl
Zapytanie ofertowe
- Zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty na:
|
1. Osuszacz powietrza przemysłowy 50l/24h - 15 szt. 2. Osuszacz powietrza budowlany lub przemysłowy 138 lub więcej l 24/h - 15 szt. |
- Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia (jeśli dotyczy) :
|
Dopuszczalne jest złożenie oferty na urządzenia o identycznych lub lepszych parametrach technicznych niż wymienione jednak w zbliżonym przedziale cenowym. Wystawienie faktury VAT z 14-dniowym terminem płatności. Zamawiany asortyment powinien być dostarczony najpóźniej w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia, lecz nie później niż do 30 listopada 2025 r.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.), z postępowania wyklucza się:
|
- Termin składania ofert: do 15 września 2025 do godz. 23.59 (liczy się data i godzina wpływu ).
- Sposób składania ofert:
|
- Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty:
|
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium |
|
1 |
Cena ( C) |
80 % |
80 |
|
2 |
Termin dostawy (D) |
20 % |
20 |
|
1.Zasady oceny ofert wg kryterium „Cena” C = (C min: C i) x 80 Ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium "Cena brutto" C min - Najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu Ci - Cena oferty badanej 2. Zasady oceny ofert wg kryterium „Termin dostawy” 14 dni – 0 pkt 7 dni - 20 pkt |
|||
|
|||
- Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (jeśli dotyczy):
|
- Karty – specyfikacje produktu. - kopię stosownych certyfikatów o ile urządzenia posiada takowe. - Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) – Załącznik nr 4 do Zapytania |
- Przesłanki odrzucenia oferty i unieważnienia postępowania:
|
- Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
|
n/d |
- Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
|
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. |
- Załącznikami do niniejszego formularza ofertowego stanowiącego integralną część:
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy;
- Załącznik nr 3 - Projekt umowy;
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1.
Dyrektor Generalny
Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
Aleksandra Sowińska-Banaszkiewicz
Materiały
Zał_nr_1_do_Zapytania_ofertowego_-_Szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_2025_Zakup_osuszaczy_na_potrzeby_WMP_Mod_1Zał_nr_1_do_Zapytania_ofertowego_-_Szczegółowy_opis_przedmiotu_zamówienia_2025_Zakup_osuszaczy_na_potrzeby_WMP_Mod_1.docx 0.03MB Zał_nr_2_do_Zapytania_ofertowego_(formularz_oferty)
Zał_nr_2_do_Zapytania_ofertowego_(formularz_oferty).docx 0.03MB Zał_nr_3_i_4_do_Zapytania_ofertowego_-_Projektowane_postanowienia_umowy_Zakup_osuszaczy_powietrza_na_potrzeby_WMP_+Protokół_odbioru
Zał_nr_3_i_4_do_Zapytania_ofertowego_-_Projektowane_postanowienia_umowy_Zakup_osuszaczy_powietrza_na_potrzeby_WMP_+Protokół_odbioru.docx 0.03MB Zał nr 4 do Zapytania Ofertowego - Oświadczenie na podstawie art 7 ust 1
Zał_nr_4_do_Zapytania_Ofertowego_-_Oświadczenie_na_podstawie_art_7_ust_1.docx 0.02MB Zapytanie ofertowe Zakup osuszaczy powietrza dna potrzeby WMP WMP 2025
Zapytanie_ofertowe-_Zakup_osuszaczy_powietrza_dna_potrzeby_WMP__WMP_2025.pdf 0.20MB Zapytanie ofertowe Zakup osuszaczy powietrza dna potrzeby WMP WMP 2025
Zapytanie_ofertowe-_Zakup_osuszaczy_powietrza_dna_potrzeby_WMP__WMP_2025.doc 0.10MB Informacja z otwarcia ofert - Zakup osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi
Informacja_z_otwarcia_ofert_-_Zakup_osuszaczy_powietrza_na_potrzeby_Wojewódzkiego_Magazynu_Przeciwpowodziowego_w_Łodzi.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 22.08.2025 13:59 Weronika Wrzosek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Kinga Klimczak
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zakup osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi (15 x 50 l/24h, 15 x 138 l/24h) | 3.0 | 23.09.2025 10:35 Agnieszka Rosiak |
| Zakup osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi (15 x 50 l/24h, 15 x 138 l/24h) | 2.0 | 01.09.2025 14:38 Weronika Wrzosek |
| Zakup osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi (15 x 50 l/24h, 15 x 138 l/24h) | 1.0 | 22.08.2025 13:59 Weronika Wrzosek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP