W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi (15 x 50 l/24h, 15 x 138 l/24h)

22.08.2025

Łódź, dn. 22.08.2025r. 


Nazwa i adres Zamawiającego:
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
NIP: 725-10-28-465; REGON: 004 308 002
Osoba do kontaktu: Jerzy Gutkowski, młodszy specjalista
Tel: +48 42 644 10 52
E-mail: wbizk.zamówienia@lodz.uw.gov.pl

 

Zapytanie ofertowe

 

  1. Zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty na: 

1. Osuszacz powietrza przemysłowy 50l/24h - 15 szt.

2. Osuszacz powietrza budowlany lub przemysłowy 138 lub więcej l 24/h - 15 szt.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia (jeśli dotyczy) :

Dopuszczalne jest złożenie oferty na urządzenia o identycznych lub lepszych parametrach technicznych niż wymienione jednak w zbliżonym przedziale cenowym.

Wystawienie faktury VAT z 14-dniowym terminem płatności.

Zamawiany asortyment powinien być dostarczony najpóźniej w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia, lecz nie później niż do 30 listopada 2025 r.

  1. Wykluczenie Wykonawcy:

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.), z postępowania wyklucza się:

    1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
    2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
    3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
  1. Termin składania ofert: do 15 września 2025 do godz. 23.59  (liczy się data i godzina wpływu ).
  2. Sposób składania ofert:
  1. Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego i przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego.
  2. Za prawidło podpisaną ofertę uznaję się ofertę w postaci zeskanowanego formularza ofertowego wraz z zeskanowanym podpisem, ofertę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (podpis wymagający posłużenia się e-dowodem, czyli dowodem posiadającym warstwę elektroniczną.
  1. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty:

Lp.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta za dane kryterium

1

Cena ( C)

80 %

80

2

Termin dostawy (D)

20 %

20

1.Zasady oceny ofert wg kryterium „Cena”

C = (C min: C i) x 80

Ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium "Cena brutto"

C min - Najniższa cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

Ci - Cena oferty badanej

2. Zasady oceny ofert wg kryterium „Termin dostawy”

14 dni – 0 pkt

7 dni -  20 pkt

  1. Jeżeli złożono dwie lub więcej ofert, które uzyskały taką samą ocenę, wybiera się ofertę z niższą ceną lub kosztem, a w przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie lub koszcie należy wezwać wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż w uprzednio złożonych ofertach. W przypadku zaoferowaniu ceny wyższej oferta podlega odrzuceniu.
  2. Jeżeli wybrany wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, jako najkorzystniejsza może zostać wybrana oferta, która uzyskała najwyższą ocenę spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (jeśli dotyczy):

- Karty – specyfikacje produktu.

- kopię stosownych certyfikatów o ile urządzenia posiada takowe.

- Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) – Załącznik nr 4 do Zapytania

  1. Przesłanki odrzucenia oferty i unieważnienia postępowania:
  1. Odrzuceniu podlegają oferty, które:
    1. nie wpłynęły w wyznaczonym terminie,
    2. nie spełniają wymagań Zamawiającego zawartych w zapytaniu ofertowym,
    3. nie zostały prawidłowo podpisane,
  2. Postępowanie o zamówienie publiczne zostanie unieważnione, jeżeli:
    1. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu,
    2. cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
    3. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
    4. średnia arytmetyczna wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu jest równa lub przekracza 130 000 zł, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia
  1. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:

n/d

  1. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

        1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; poczty elektronicznej: kancelaria@lodz.uw.gov.pl ; lub elektronicznej skrzynki podawczej skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytka.
        2. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl
        3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym na zadanie pn: zakup osuszaczy powietrza dla WMP w WBiZK ŁUW w Łodzi. Znak sprawy: ZK-I.272.29.2025.
        4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dalej „PZP”. Ponadto odbiorcami mogą być podmioty,  które przetwarzają Pana/Pani dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
        5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto przez wymagany przepisami prawa okres archiwizacji zgodny z kategorią archiwalną, wynikającą z Jednolitego rzeczowego wykazu akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy.
        6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
        7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
        8. Posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych*;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  2. Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym .

 

*     Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

**   Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

  1. Załącznikami do niniejszego formularza ofertowego stanowiącego integralną część:
  1. Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
  2. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy;
  3. Załącznik nr 3 - Projekt umowy;
  4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1. 

 

Dyrektor Generalny
Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi

Aleksandra Sowińska-Banaszkiewicz

Materiały

Zał​_nr​_1​_do​_Zapytania​_ofertowego​_-​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_2025​_Zakup​_osuszaczy​_na​_potrzeby​_WMP​_Mod​_1
Zał​_nr​_1​_do​_Zapytania​_ofertowego​_-​_Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_2025​_Zakup​_osuszaczy​_na​_potrzeby​_WMP​_Mod​_1.docx 0.03MB
Zał​_nr​_2​_do​_Zapytania​_ofertowego​_(formularz​_oferty)
Zał​_nr​_2​_do​_Zapytania​_ofertowego​_(formularz​_oferty).docx 0.03MB
Zał​_nr​_3​_i​_4​_do​_Zapytania​_ofertowego​_-​_Projektowane​_postanowienia​_umowy​_Zakup​_osuszaczy​_powietrza​_na​_potrzeby​_WMP​_+Protokół​_odbioru
Zał​_nr​_3​_i​_4​_do​_Zapytania​_ofertowego​_-​_Projektowane​_postanowienia​_umowy​_Zakup​_osuszaczy​_powietrza​_na​_potrzeby​_WMP​_+Protokół​_odbioru.docx 0.03MB
Zał nr 4 do Zapytania Ofertowego - Oświadczenie na podstawie art 7 ust 1
Zał​_nr​_4​_do​_Zapytania​_Ofertowego​_-​_Oświadczenie​_na​_podstawie​_art​_7​_ust​_1.docx 0.02MB
Zapytanie ofertowe Zakup osuszaczy powietrza dna potrzeby WMP WMP 2025
Zapytanie​_ofertowe-​_Zakup​_osuszaczy​_powietrza​_dna​_potrzeby​_WMP​_​_WMP​_2025.pdf 0.20MB
Zapytanie ofertowe Zakup osuszaczy powietrza dna potrzeby WMP WMP 2025
Zapytanie​_ofertowe-​_Zakup​_osuszaczy​_powietrza​_dna​_potrzeby​_WMP​_​_WMP​_2025.doc 0.10MB
Informacja z otwarcia ofert - Zakup osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_-​_Zakup​_osuszaczy​_powietrza​_na​_potrzeby​_Wojewódzkiego​_Magazynu​_Przeciwpowodziowego​_w​_Łodzi.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.08.2025 13:59 Weronika Wrzosek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi (15 x 50 l/24h, 15 x 138 l/24h) 3.0 23.09.2025 10:35 Agnieszka Rosiak
Zakup osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi (15 x 50 l/24h, 15 x 138 l/24h) 2.0 01.09.2025 14:38 Weronika Wrzosek
Zakup osuszaczy powietrza na potrzeby Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi (15 x 50 l/24h, 15 x 138 l/24h) 1.0 22.08.2025 13:59 Weronika Wrzosek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}