Spotkanie z przedstawicielami przedsiębiorców i zamawiających, Warszawa, 20 listopada 2025 r.
04.11.2025
Zapraszamy przedstawicieli przedsiębiorców i zamawiających do udziału w spotkaniu dotyczącym profesjonalizacji kadr w zamówieniach publicznych pt. „Kształtowanie umów w procesie zakupowym, rozwiązywanie sporów w zamówieniach publicznych”, które odbędzie się 20 listopada 2025 r. w Warszawie w ramach Polityki zakupowej państwa.
Jest ono skierowane do przedsiębiorców oraz kierowników zamawiających reprezentujących przede wszystkim jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostki im podległe.
Prelegentami będą eksperci – praktycy w obszarze zamówień publicznych.
Zgłoszenie na spotkanie prosimy przesyłać za pomocą formularza dostępnego w sekcji "Materiały". Osoby zakwalifikowane do udziału otrzymają potwierdzenie udziału wraz ze szczegółowymi informacjami organizacyjnymi.
Przekazywane treści będą na poziomie średniozaawansowanym.
Spotkanie jest realizowane z zachowaniem zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
Program spotkania dostępny jest poniżej w sekcji „Materiały”.
Serdecznie zapraszamy do udziału!
***
Warsztaty są jednym z działań realizowanych w ramach Akademii Zakupów Publicznych. Więcej informacji o projekcie znaleźć można na dedykowanej podstronie - Akademia Zakupów Publicznych.
Materiały
Formularz zgłoszeniowy, Warszawa, 20 listopada 2025 r.Program - Warszawa, 20 listopada 2025 r.
Program_-_Warszawa,_20_listopada_2025_r.docx 0.21MB