W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Spotkanie z przedstawicielami przedsiębiorców i zamawiających, Warszawa, 20 listopada 2025 r.

04.11.2025

„Kształtowania umów w procesie zakupowym, rozwiązywanie sporów w zamówieniach publicznych”

Zapraszamy przedstawicieli przedsiębiorców i zamawiających do udziału w spotkaniu dotyczącym profesjonalizacji kadr w zamówieniach publicznych pt. „Kształtowanie umów w procesie zakupowym, rozwiązywanie sporów w zamówieniach publicznych”, które odbędzie się 20 listopada 2025 r. w Warszawie w ramach Polityki zakupowej państwa.

Jest ono skierowane do przedsiębiorców oraz kierowników zamawiających reprezentujących przede wszystkim jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostki im podległe.

Prelegentami będą eksperci – praktycy w obszarze zamówień publicznych.

Zgłoszenie na spotkanie prosimy przesyłać za pomocą formularza dostępnego w sekcji "Materiały". Osoby zakwalifikowane do udziału otrzymają potwierdzenie udziału wraz ze szczegółowymi informacjami organizacyjnymi.

Przekazywane treści będą na poziomie średniozaawansowanym.

Spotkanie jest realizowane z zachowaniem zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.

Program spotkania dostępny jest poniżej w sekcji „Materiały”.

Serdecznie zapraszamy do udziału!

***

Warsztaty są jednym z działań realizowanych w ramach Akademii Zakupów Publicznych. Więcej informacji o projekcie znaleźć można na dedykowanej podstronie - Akademia Zakupów Publicznych.

Materiały

Formularz zgłoszeniowy, Warszawa, 20 listopada 2025 r.
Program - Warszawa, 20 listopada 2025 r.
Program​_-​_Warszawa,​_20​_listopada​_2025​_r.docx 0.21MB
{"register":{"columns":[]}}