Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji składanych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie odbywa się na podstawie:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 256);
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz 46);
- ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o petycjach ( tekst jednolity Dz.U. z 2018r., poz. 870
Skargi mogą być wnoszone:
- pisemnie,
- przez elektroniczną skrzynkę podawczą za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@wsse.waw.pl
- ustnie (osobiście lub telefonicznie)
Wszystkie skargi muszą być potwierdzone własnoręcznym podpisem, w przeciwnym przypadku rozpatrywane będą jako anonimowe.
Dyrektor WSSE przyjmuje interesantów w poniedziałki w godz. 14:00 - 15:05.