W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Adres skrzynki podawczej Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie na platformie EPUAP to:


/fn0v57sx3v/skrytka

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) jest środkiem komunikacji elektronicznej umożliwiającym przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym lub z wykorzystaniem profilu zaufanego, który jest odpowiednikiem bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym.


Aby złożyć tą drogą wniosek do Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Warszawie, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).

Założenie konta jest bezpłatne. Konto można założyć, wchodząc na stronę www.epuap.gov.pl i postępując zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi w serwisie.

Instrukcja dotycząca zakładania konta na platformie ePUAP.

 

Usługi na platformie ePUAP uruchamiane są przez stronę internetową Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie:

"Skargi, wnioski, zapytania do urzędu" (pobierz formularz on line)

 

Informujemy, że przyjmowane będą wyłącznie dokumenty elektroniczne spełniające następujące wymagania:

  • maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikiem wynosi 5 megabajtów (5 MB), w tym załącznik maksymalnie 3,5 megabajta (3,5 MB),

dokumenty elektroniczne można dostarczyć na niżej wymienionych nośnikach informatycznych:

  • płyta CD-RW lub DVD-RW,

  • pamięć masowa USB 1.0, 2.0 lub 3.0,

    (wymienione nośniki danych muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru).

  • podpisane profilem zaufanym e-PUAP lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (wydanego przez jeden z podmiotów kwalifikowanych świadczących usługi certyfikacyjne),

  • opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.

  • akceptowane formaty załączników to:

    • DOC, RTF,

    • XLS,

    • CSV,

    • TXT,

    • GIF, TIF, BMP, JPG,

    • PDF,

    • ZIP.

W przypadku doręczenia dokumentów elektronicznych niespełniających wszystkich wymogów sprawa nie będzie rozpatrywana.

Sposób korzystania z platformy jest prosty i przejrzysty. Jeśli klient nie dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, może złożyć podpis za pomocą profilu zaufanego. Aby go zdobyć, należy złożyć wniosek elektroniczny na stronie www.epuap.gov.pl a następnie w ciągu 14 dni potwierdzić dane osobowe z profilu w jednostce ZUS, urzędzie skarbowym czy konsulacie. Wystarczy mieć przy sobie dowód osobisty lub paszport. Uzyskanie profilu jest bezpłatne, ważny jest 3 lata. Po zweryfikowaniu danych, m.in. imienia i nazwiska, numeru PESEL, urzędnik potwierdzi profil zaufany. Od tego momentu klient może składać podpis na dokumentach elektronicznych na platformie ePUAP.

Materiały

https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski-zapytania-do-urzedu/fn0v57sx3v
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/!ut/p/a1/hZBBc4IwEIV_DUfJIkhjbxErQi3tlGoxFyfaFBhiwoRUpvx6ob30UHVvu2_f93YWUZQhKtmpzJkplWRi6Km_A4yjkAQQQ7AYA_FgRpLN1AHw-4Wtv1sEy9f0MXQAk9kDROk4nadOAKHro97t3cWrSTR1Aa9jDyLnCQfJPHSe32BwD_gLReBW-juiQ8LF_MkN3f_VrxyQLNWRoxjRXKj9z0O2RO5dnCOq-SfXXNtfuh8XxtT3FljQNg23W9batbCgUtKwyljABa-MVrI8dJKNmkp337Jio1p9sPbQsf-whWoMyv7gUH1cZ1C-FOK0ImfFA555/dl5/d5/L2dBISEvZ0FBIS9nQSEh/
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.12.2020 08:40 Iwona Sobiechowska - Żołna
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Sobiechowska - Żołna
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Elektroniczna Skrzynka Podawcza 1.0 15.12.2020 08:40 Iwona Sobiechowska - Żołna

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP