W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zmiany w kadrze zarządzającej Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie. Nowy Mazowiecki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny.

20.01.2021

W dniu 19 stycznia 2021 r. decyzją Ministra Krzysztofa Saczki wz. Głównego Inspektora Sanitarnego stanowisko Mazowieckiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego oraz Dyrektora Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie objął Pan dr n. med. Przemysław Rzodkiewicz.

p.o Głównego Inspektora Sanitarnego Pan Krzysztof Saczka wręcza powołanie Państwowemu Mazowieckiemu Inspektorowi Sanitarnemu Panu dr n. med Przemysławowi Rzodkiewiczowi

Pan Inspektor od połowy grudnia 2020 r. pełnił obowiązki na stanowisku Zastępcy MPWIS i Zastępcy Dyrektora instytucji. Ostatnie dwa lata pracował w Głównym Inspektoracie Sanitarnym w Departamencie Bezpieczeństwa Żywności i Żywienia jako Zastępca Dyrektora Departamentu. Z wykształcenia jest doktorem nauk medycznych oraz magistrem farmacji. Dr Przemysław Rzodkiewicz jest także nauczycielem akademickim w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Przed rozpoczęciem pracy w strukturach Państwowej Inspekcji Sanitarnej pełnił funkcję Kierownika Zakładu Gerontologii, Zdrowia Publicznego i Dydaktyki w Narodowym Instytucie Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji w Warszawie.

Kadrę kierowniczą Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie wzmocnił też Zastępca Dyrektora ds. Ekonomiczno-Administracyjnych, Pan dr n. o zdrowiu Tomasz Białas.

Tomasz Białas przez ostatnie 8 lat jako Dyrektor Departamentu Nadzoru nad Środkami Zastępczymi w Głównym Inspektoracie Sanitarnym realizował wraz z zespołem politykę „antydopalaczową” GIS.  Doświadczenie jako menedżer w sektorze publicznym zdobył m.in. jako Dyrektor Generalny w Głównym Urzędzie Statystycznym. Do jego obowiązków należało sprawne gospodarowanie zasobami ludzkimi i budżetem instytucji; zapewnienie ciągłości funkcjonowania urzędu; nadzór nad procesem legislacyjnym w instytucji oraz realizacja polityki personalnej, wreszcie nadzór nad projektami o znacznych budżetach. Absolwent Krajowej Szkoły Administracji Publicznej i studiów MBA.

(jn)

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}