W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Asystent ds. ustalania prawa do zaopatrzenia emerytalnego w Wydziale Obsługi Klientów

Ogłoszenie nr 131177 / 22.12.2023

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 08-01-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Malwina Rogowicz, Gorzów Wielkopolski

Informacje o ofercie

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Analizuje i rozpatruje wnioski o przyznanie prawa do świadczenia emerytalno-rentowego dla byłych funkcjonariuszy
  • Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń wydawanych w imieniu organu emerytalnego w celu realizacji wniosków świadczeniobiorców
  • Ustala prawo i wysokość świadczeń emerytalno-rentowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
  • Wprowadza, przetwarza i aktualizuje dane w komputerowej bazie informatycznej
  • Obsługuje świadczeniobiorców w celu udzielenia informacji oraz przyjęcia wniosku

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubuskie
ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski

Wymagania

Wymagania niezbędne

  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów z zakresu emerytalno-rentowego
  • Znajomość przepisów postępowania administracyjnego
  • Doświadczenie w zakresie zaopatrzenia emerytalno-rentowego lub w administracji państwowej min. 1 rok

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce

O Urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy

 

  • Zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Aplikuj do: 8 stycznia 2024
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 131177 / 22.12.2023.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 131177" na adres:
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA
ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 725 60 74, 47 725 60 52
lub mailowego na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 08.01.2024
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Benefity

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”
  • Możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu
  • potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
  • wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

Wejście do pomieszczeń Punkt Obsługi Klienta Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA i zespołu lubuskiego znajduje się na parterze budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kwiatowej 10. Do wejścia głównego prowadzą schody o 7 stopniach. Po prawej stronie schodów znajduje się podjazd dla osób poruszających się na wózku. Po lewej stronie drzwi znajduje się dzwonek przywoławczy. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Ciągi komunikacyjne w budynku nie posiadają przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków. itp. Zapewniona jest także właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń użytkowanych na parterze. Pomieszczenia Zespołu znajdują się na wysokim parterze, gdzie wymagane jest wejście po kilku schodach. Po prawej stronie od drzwi wejściowych znajduje się winda, która pozwala na przemieszczenie się na każdą z kondygnacji budynku. Toalety usytuowane z lewej strony wejścia do windy zostały w pełni dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuację lub uratowanie w inny sposób. Budynek wyposażony został w tablice informujące o drogach ewakuacji (w postaci piktogramów). Przed budynkiem, na parkingu przy ul. Sielskiej, wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Warunki na stanowisku pracy

  • praca biurowa;
  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
  • użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
  • oświetlenie naturalne i sztuczne;
  • miejsce pracy znajduje się na wysokim parterze.
  • Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie
  • podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych
  • dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
tłumacza przysięgłego.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, którzy spełnią wymagania formalne oraz
prześlą wszystkie wymagane dokumenty.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
I etap - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
II etap - rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku zgłoszenia się więcej niż 10 osób spełniających wymagania formalne, dopuszczamy możliwość
przeprowadzenia testu wiedzy.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016
r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich
danych osobowych.
1. Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i
sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno -
Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych,
zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iod@zer.mswia.gov.pl.
3. Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji
kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawą
przetwarzania danych osobowych są 1) obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO) wynikające z: a) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie
cywilnej, c) ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, d) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
Kodeks cywilny; 2) Pani/Pana zgoda (art. 6 ust.1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych niewymienionych w
przepisach.
5. Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w
związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.
6. Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/Panu prawo: 1) żądania od administratora
dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych, 2) sprostowania lub usunięcia danych, 3)
żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza
ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek, 4) wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych
kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie
zgody przed jej wycofaniem), 5) wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego,
którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych
osobowych powinien zostać złożony: 1) w formie pisemnej na adres Administratora, 2) za pośrednictwem profilu zaufanego
elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub 3) elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.
7. Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania: Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę
w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich
niepodania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie
Ogłoszenie​_131177.pdf 0.06MB
Wynik naboru
Wynik​_naboru​_131177.pdf 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.12.2023 14:26 Patrycja Styperek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kadr i Analiz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Asystent ds. ustalania prawa do zaopatrzenia emerytalnego w Wydziale Obsługi Klientów 2.0 06.02.2024 11:07 Patrycja Styperek
Asystent ds. ustalania prawa do zaopatrzenia emerytalnego w Wydziale Obsługi Klientów 1.0 28.12.2023 14:26 Patrycja Styperek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}