W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Legitymacje uczniowskie

Dane niezbędne do wystawienia legitymacji szkolnej należy przekazać w formie elektronicznej poprzez Arkusz Google dostępny na stronie internetowej: https://forms.gle/3V9uSJCunciNjXsH7  a także przesłać skan podpisanego wniosku (druk do pobrania u dołu strony) i obowiązkowo kolorowe zdjęcie na adres: sekretariat@zsm.poznan.pl

BARDZO WAŻNE! PROSZĘ PRZESŁAĆ ZDJĘCIA O PARAMETRACH PODANYCH PONIŻEJ:
•    format JPG
•    rozdzielczość 300 dpi
•    wymiary 20 x 27 mm
•    nazwa pliku: NAZWISKO_IMIĘ.jpg (np. KOWALSKA.ANNA.jpg)

Rozmiar inny niż wskazany nie będzie akceptowany!

 

W przypadku zgubienia, zniszczenia lub kradzieży legitymacji – należy dołączyć także dowód wpłaty 9 zł za duplikat legitymacji.

Opłatę należy uiścić na konto ZSM: 18 1010 1469 0011 6613 9134 0000  W tytule przelewu wpisać : za duplikat legitymacji oraz imię i nazwisko dziecka.

Pamiętaj! Wyślij wniosek online i prześlij podpisany skan wniosku oraz zdjęcie na adres sekretariatu!

Materiały

Wniosek o wydanie legitymacji do przesłania e-mailem
Wniosek​_w​_wydanie​_legitymacji​_do​_przesłania​_e-mailem.pdf 0.21MB
{"register":{"columns":[]}}