Legitymacje uczniowskie
Dane niezbędne do wystawienia legitymacji szkolnej należy przekazać w formie elektronicznej poprzez Arkusz Google dostępny na stronie internetowej: https://forms.gle/3V9uSJCunciNjXsH7 a także przesłać skan podpisanego wniosku (druk do pobrania u dołu strony) i obowiązkowo kolorowe zdjęcie na adres: sekretariat@zsm.poznan.pl
BARDZO WAŻNE! PROSZĘ PRZESŁAĆ ZDJĘCIA O PARAMETRACH PODANYCH PONIŻEJ:
• format JPG
• rozdzielczość 300 dpi
• wymiary 20 x 27 mm
• nazwa pliku: NAZWISKO_IMIĘ.jpg (np. KOWALSKA.ANNA.jpg)
Rozmiar inny niż wskazany nie będzie akceptowany!
W przypadku zgubienia, zniszczenia lub kradzieży legitymacji – należy dołączyć także dowód wpłaty 9 zł za duplikat legitymacji.
Opłatę należy uiścić na konto ZSM: 18 1010 1469 0011 6613 9134 0000 W tytule przelewu wpisać : za duplikat legitymacji oraz imię i nazwisko dziecka.
Pamiętaj! Wyślij wniosek online i prześlij podpisany skan wniosku oraz zdjęcie na adres sekretariatu!
Materiały
Wniosek o wydanie legitymacji do przesłania e-mailemWniosek_w_wydanie_legitymacji_do_przesłania_e-mailem.pdf 0.21MB