W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Michała Kleofasa Ogińskiego w Miechowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowejzgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony http://www.gov.pl/web/psmmiechow.

  • Data publikacji strony internetowej: 8 czerwca 2011 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 9 listopada 2022 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Dokumenty PDF nie są poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, wykresy, obrazki, brak sekcji nawigacyjnych, tytułu itp.).
  • Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych.

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 9 listopada 2022 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 21 lutego 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Przemysława Krupy- mejlowo pkrupa@psm.miechow.pllub telefonicznie 41 383 16 30.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskichi poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

 

Budynek główny Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. M. K. Ogińskiego w Miechowie

osiedle Gen. Wł. Sikorskiego 15B
32-200 Miechów
Parking
  • Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
  • Parking jest bezpłatny.
Pies asystujący
  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
  • Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
  • Zapewniamy wodę dla zwierzaka.
Wejście do budynku
  • Przy schodach znajduje się poręcz.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Drzwi mają wygodną i ergonomiczną klamkę.
Ciągi poziome
  • Pomieszczenia znajdują się na 3 kondygnacjach.
  • Wszystkie korytarze są dostępne.
Ciągi pionowe
  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
Schody
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
Pomieszczenia
  • Około 40% pomieszczeń jest dostępnych dla osób na wózkach.
Łazienka
  • Nie mamy dostępnej toalety.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): brak
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://www.gov.pl/web/psmmiechow/raport-o-stanie-dostepnosci
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.01.2023 09:46 Przemysław Krupa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Przemysław Krupa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 7.0 12.03.2025 15:15 Przemysław Krupa
Deklaracja dostępności 6.0 22.02.2025 16:33 Przemysław Krupa
Deklaracja dostępności 5.0 22.02.2025 16:30 Przemysław Krupa
Deklaracja dostępności 4.0 22.02.2025 16:24 Przemysław Krupa
Deklaracja dostępności 3.0 16.03.2024 16:29 Przemysław Krupa
Deklaracja dostępności 2.0 20.02.2023 11:36 Przemysław Krupa
Deklaracja dostępności 1.0 05.01.2023 09:46 Przemysław Krupa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}