111-Dostawa mebli biurowych do obiektu administrowanego przez Oddział GDDKiA w Zielonej Górze wraz z przystosowaniem do istniejących mebli
02.12.2025
Informacja o udzieleniu zamówienia
Zamawiający:
GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra
Przedmiot zamówienia:
Dostawa mebli biurowych do obiektu administrowanego przez Oddział GDDKiA w Zielonej Górze wraz z przystosowaniem do istniejących mebli.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, sekretariat ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra lub e-mail sekretariatzielonagora@gddkia.gov.pl , kdrozd@gddkia.gov.pl do dnia 27.11.2025 r.
Osoba prowadząca sprawę:
Katarzyna Drozd, tel. 68 327 10 68 wew. 241
Termin realizacji zamówienia:
do dnia 12 grudnia 2025 r.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
1. Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 i formularz cenowy – załącznik nr 3.
2. Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2 i formularzu cenowym – załącznik nr 3 oraz dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu- załącznik nr 4.
3. Kryterium oceny ofert – cena 100%
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = (Cmin / Co) x 100 pkt
gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto określona w badanej ofercie (zł).
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), a na podstawie art. 7 ust. 3
Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy wykluczonego.
Ponadto Zamawiający, w ramach weryfikacji przesłanek wykluczenia, o których mowa powyżej, zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający dokona aktualizacji weryfikacji Wykonawcy w zakresie przesłanek wykluczenia.
„Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych”.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
ZałącznikiZałączniki.zip 0.28MB Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja_o_udzieleniu_zamówienia.pdf 0.08MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.11.2025 13:55 Marek Pilaczyński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| 111-Dostawa mebli biurowych do obiektu administrowanego przez Oddział GDDKiA w Zielonej Górze wraz z przystosowaniem do istniejących mebli | 2.0 | 02.12.2025 12:01 Marek Pilaczyński |
| 111-Dostawa mebli biurowych do obiektu administrowanego przez Oddział GDDKiA w Zielonej Górze wraz z przystosowaniem do istniejących mebli | 1.0 | 20.11.2025 13:55 Marek Pilaczyński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP