W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

116-Dostawa mebli biurowych do obiektu administrowanego przez Oddział GDDKiA Zielona Góra w Świebodzinie

28.11.2025

Termin składania ofert - 05.12.2025 r.

Przedmiot zamówienia - „Dostawa mebli biurowych do obiektu administrowanego przez Oddział GDDKiA Zielona Góra w Świebodzinie”
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres - GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, sekretariat ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra lub e-mail sekretariatzielonagora@gddkia.gov.pl, kdrozd@gddkia.gov.pl, lkusnierz@gddkia.gov.pl do dnia 05.12.2025 r.
Osoba prowadząca sprawę: Katarzyna Drozd tel. 68 327 10 68 wew. 241 oraz Lucyna Kuśnierz tel. 68 327 10 68 wew. 256
Termin realizacji zamówienia - do dnia 30.12.2025 r.
Warunki płatności - Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie do 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

1. Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 i formularz cenowy – załącznik nr 3.
2. Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2 i formularzu cenowym – załącznik nr 3 oraz dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu - załącznik nr 4.
3. Kryterium oceny ofert – cena 100%
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: C = (Cmin / Co) x 100 pkt
gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto określona w badanej ofercie (zł).
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), a na podstawie art. 7 ust. 3 Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy wykluczonego. Ponadto Zamawiający, w ramach weryfikacji przesłanek wykluczenia, o których mowa powyżej, zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający dokona aktualizacji weryfikacji Wykonawcy w zakresie przesłanek wykluczenia.
 

Materiały

116-Ogłoszenie-dostawa mebli
Ogłoszenie​_dostawa​_mebli.zip 0.19MB
Wyjaśnienia do zapytania
Wyjaśnienia​_do​_zapytania.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.11.2025 13:12 Głąbowska- Guszpit Małgorzata
Wytwarzający/ Odpowiadający:
REDAKCJA BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
116-Dostawa mebli biurowych do obiektu administrowanego przez Oddział GDDKiA Zielona Góra w Świebodzinie 2.0 02.12.2025 09:56 Marek Pilaczyński
116-Dostawa mebli biurowych do obiektu administrowanego przez Oddział GDDKiA Zielona Góra w Świebodzinie 1.0 28.11.2025 13:12 Głąbowska- Guszpit Małgorzata

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}