W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o udzieleniu zamówienia dotycząca dostosowania istniejącej sali konferencyjnej na potrzeby pomieszczeń biurowych w GDDKIA Oddział w Warszawie

Materiały

Informacja o wyborze Wykonawcy
informacja​_o​_wyborze​_oferty​_-​_dostosowanie​_pomieszczęń.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.03.2024 11:17 Kaliszuk Andrzej
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o udzieleniu zamówienia dotycząca dostosowania istniejącej sali konferencyjnej na potrzeby pomieszczeń biurowych w GDDKIA Oddział w Warszawie 2.0 09.04.2024 12:15 Kaliszuk Andrzej
Dostosowanie istniejącej sali konferencyjnej na potrzeby pomieszczeń biurowych w GDDKIA Oddział w Warszawie 1.0 12.03.2024 11:17 Kaliszuk Andrzej

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}