W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Remont bramy wjazdowej przeciwpożarowej na teren siedziby Oddziału GDDKiA w Olsztynie przy al. Warszawskiej 89

27.11.2025

Termin składania ofert: do dnia 05.12.2025 r. do godziny 9:00

OGŁOSZENIE

o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn

Przedmiot zamówienia:

„Remont bramy wjazdowej przeciwpożarowej na teren siedziby Oddziału GDDKiA w Olsztynie przy al. Warszawskiej 89”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu bramy przeciwpożarowej wjazdowej do siedziby Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Olsztynie. W przedmiocie zamówienia należy wykonać wizję lokalną przed remontem, wymianę zardzewiałych elementów, piaskowanie, zabezpieczenie ocynkiem, malowanie, wymiana słupków ogrodzenia (jeśli będzie taka potrzeba) oraz zapewnienie ogrodzenia zastępczego na czas remontu. Zadanie należy wykonać do 22 grudnia 2025 r.

Formularz ofertowy należy przesłać na adres:

Za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Al. Warszawska 89 10-083 Olsztyn
Lub osobiście dostarczyć na w/w adres, pok. 15 – Kancelaria
lub drogą elektroniczną na adres kancelaria_olsztyn@gddkia.gov.pl
do dnia 05.12.2025 r. do godziny 9:00
Ofertę oraz oświadczenia składa się w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty te powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Osoba prowadząca sprawę:

Grzegorz Greszta
Tel.: 885-559-140
email: ggreszta@gddkia.gov.pl

Termin realizacji zamówienia:

Do 22 grudnia 2025 r.

Dodano załącznik:

02.12.2025_Wzór umowy- remont bramy wjazdowej przeciwpożarowej

Materiały

Ogłoszenie z załącznikami
Ogłoszenie​_z​_załącznikami.zip 0.53MB
02.12.2025​_Wzór umowy- remont bramy wjazdowej przeciwpożarowej
02122025​_Wzór​_umowy-​_remont​_bramy​_wjazdowej​_przeciwpożarowej.docx 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.11.2025 09:40 Pechta Piotr
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Remont bramy wjazdowej przeciwpożarowej na teren siedziby Oddziału GDDKiA w Olsztynie przy al. Warszawskiej 89 3.0 02.12.2025 14:12 Pechta Piotr
Remont bramy wjazdowej przeciwpożarowej na teren siedziby Oddziału GDDKiA w Olsztynie przy al. Warszawskiej 89 2.0 02.12.2025 14:11 Pechta Piotr
Remont bramy wjazdowej przeciwpożarowej na teren siedziby Oddziału GDDKiA w Olsztynie przy al. Warszawskiej 89 1.0 27.11.2025 09:40 Pechta Piotr

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}