W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Remont podłóg i malowanie we wskazanych pomieszczeniach biurowych w budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 6

08.11.2022

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

Przedmiot zamówienia:

Remont podłóg i malowanie we wskazanych pomieszczeniach biurowych w budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 6.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: lmarchwant@gddkia.gov.pl

do dnia 16.11.2022 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę: Marcin Lis, 52 32 34 525

Termin realizacji zamówienia: do 3 tygodni od dnia podpisania umowy.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek rozliczeniowy Wykonawcy nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.

Inne dane:

  1. Kryteria oceny – cena 100%.
  2. Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 3. Ofertę należy przygotować zgodnie z wytycznymi opisanymi w załączniku nr 7.
  3. Do Formularza ofertowego należy załączyć:
  1. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa,
  2. jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
  3. wykaz robót potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4.
  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
  2. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 8.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W celu umówienia terminu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z Panem Marcinem Lisem, nr tel. 52 32 34 525.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

Posiadanie zdolności technicznych lub zawodowych:

W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej:

  • dwie roboty budowlane każda o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto polegające na wykonaniu robót budowlanych w budynku użyteczności publicznej, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (w celu wykazania zdolności technicznej lub zawodowej nie można sumować kilku oddzielnych robót budowlanych o mniejszej wartości, aby uzyskać wymaganą powyżej wartość).

Jako wykonanie (ukończenie) roboty budowlanej należy rozumieć wystawienie co najmniej protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 16.11.2022 r. do godziny 10:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto)

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

WYNIKI (remont podłóg i malowanie)
WYNIKI​_(remont​_podłóg​_i​_malowanie).pdf 0.09MB
Odpowiedź na zapytanie 14.11.2022
Odpowiedź​_na​_zapytanie​_14112022.pdf 0.09MB
6. Przedmiar robót budowlanych - 14.12.2022
6​_Przedmiar​_robót​_budowlanych​_-​_14122022.xlsx 0.01MB
0. Ogłoszenie
0​_Ogłoszenie​_EZD.pdf 0.07MB
1. OPZ
1​_OPZ.pdf 0.05MB
2. STWiORR
2​_STWiORR.pdf 0.07MB
3. Formularz ofertowy
3​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
4. Wykaz robót budowlanych
4​_Wykaz​_robót​_budowlanych.docx 0.02MB
5. Projekt umowy
5​_Projekt​_umowy.pdf 0.16MB
7. Sposób przygotowania i oceny ofert
7​_Sposób​_przygotowania​_i​_oceny​_ofert.pdf 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.11.2022 14:31 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Remont podłóg i malowanie we wskazanych pomieszczeniach biurowych w budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 6 3.0 22.11.2022 11:25 Łukasz Marchwant
Remont podłóg i malowanie we wskazanych pomieszczeniach biurowych w budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 6 2.0 14.11.2022 15:01 Łukasz Marchwant
Remont podłóg i malowanie we wskazanych pomieszczeniach biurowych w budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy przy ul. Fordońskiej 6 1.0 08.11.2022 14:31 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}