W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o udzieleniu zamówienia Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie GDDKIA Mińska 25

01.12.2025

Materiały

Remontu pomieszczeń biurowych w siedzibie GDDKIA Mińska 25.
Remont​_pomieszczeń​_biurowych​_Mińska​_25​_.zip 0.27MB
Informacja​_o​_wyborze​_Wykonawcy
Informacja​_o​_wyborze​_Wykonawcy.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.11.2025 11:10 Zeynalov Aneta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o udzieleniu zamówienia Remont pomieszczeń biurowych w siedzibie GDDKIA Mińska 25 2.0 01.12.2025 14:20 Chada Sebastian
Remontu pomieszczeń biurowych w siedzibie GDDKIA Mińska 25 1.0 12.11.2025 11:10 Zeynalov Aneta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}