W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Wstecz

S7 Mława-Strzegowo

Podstawowe informacje
Nr drogi
S7
Nazwa odcinka
S7 Mława - Strzegowo
Długość
21,5 km
Nazwa inwestycji
Budowa drogi ekspresowej S7 Olsztynek (S51) – Płońsk (S10) odc. Napierki – Płońsk (S10 w.Siedlin)
Lata realizacji
2017 - 2021
System realizacji
Projektuj i buduj
Wartość umowy na projekt i budowę
477 396 268,39 zł
Wartość dofinansowania
1 228 043 451,50 zł
Dofinansowano z
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Kwota dofinansowania jest łącznym dofinansowaniem Projektu
Budowa drogi ekspresowej S7 Olsztynek(S51)-Płońsk (S10) odc. Napierki – Płońsk
Oddział GDDKiA
Olsztyn
Program
Rządowy Program Budowy Dróg Krajowych do 2030 r. (z perspektywą do 2033 r.)

Aktualnie realizowany etap

  • Rozwiń tekst

    W użytkowaniu

    ikona zanikającej barierki
    Data udostępnienia ciągu głównego
    22 grudnia 2021 r.
    ikona samochodu osobowego
    Otwarcie drogi na zasadach stałej organizacji ruchu
    23 grudnia 2022 r.
  • Rozwiń tekst

    Realizacja

    lupa z elementami powiązanymi ze sobą wewnątrz
    Nadzór inwestorski
    ZBM S.A.
    grafika przedstawiająca mężczyznę w kasku ochronnym i łopatą w ręku
    Wykonawca - projekt i budowa
    Konsorcjum Porr S.A., Porr Bau GmbH
    ikona kalendarza
    Data podpisania umowy z wykonawcą
    20 grudnia 2017 r.
    Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
    odc. Mława-Strzegowo Zadanie I
    Data złożenia wniosku
    19 marca 2018 r.
    Data wydania decyzji
    17 lutego 2021 r.
    Organ wydający
    Wojewoda Mazowiecki
    Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
    odc. Mława-Strzegowo Zadanie II
    Data złożenia wniosku
    19 marca 2018 r.
    Data wydania decyzji
    7 października 2019 r.
    Organ wydający
    Wojewoda Mazowiecki
    symbol koparki
    Zakończenie robót wynikające z umowy
    5 listopada 2021 r.

Etapy zrealizowane

  • Projekt i budowa
    Data ogłoszenia przetargu
    23 września 2015 r.
    Data wyboru najkorzystniejszej oferty
    13 września 2017 r.
  • Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe
    Data podpisania umowy
    4 lutego 2009 r.
    Wykonawca
    Biuro Planowania Rozwoju Warszawy SA
    Koncepcja programowa
    Data podpisania umowy
    17 grudnia 2012 r.
    Wykonawca
    Transprojekt Gdański Sp. z o.o.
    Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
    Data złożenia wniosku
    17 czerwca 2008 r.
    Data wydania decyzji
    31 sierpnia 2011 r.
    Organ wydający
    Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie
Opis inwestycji

Odcinek Mława -Strzegowo zlokalizowany jest na terenie województwa mazowieckiego, w powiecie mławskim, na terenach gmin: Szydłowo, miasto Mława, Wiśniewo, Stupsk, Strzegowo. Nowa droga poprowadzona jest w nowym korytarzu, po wschodniej stronie istniejącej DK7. Na odcinku wykorzystującym ślad istniejący przewiduje się ze względu na parametry trasy ekspresowej, korektę łuków lub korektę położenia istniejącej jezdni. Dobudowa drugiej jezdni do istniejącej proponowana jest na większości odcinków trasy po stronie wschodniej i tylko na nielicznych fragmentach po stronie zachodniej.

Odcinek został 22 grudnia 2021 roku udostępniony kierowcom na podstawie czasowej organizacji ruchu, po dwóch jezdniach w pełnym przekroju, ale przy trwających pracach poza ciągiem głównym.

Parametry techniczne

klasa drogi: S
liczba jezdni i pasów ruchu: 2x2 szerokość pasa ruchu: 3,5 m szerokość pasa awaryjnego: 2,5 m szerokość poboczy: 0,75 m
obciążenie: 12 ton/oś

Obiekty inżynierskie

2 mosty (z przejściami dla zwierząt), 5 wiadukty (w tym 4 z przejściem dla zwierząt) w ciągu drogi ekspresowej, 10 wiadukty oraz 5 mostów (z przejściami dla zwierząt) w ciągu dróg bocznych, 1 przejście dla pieszych, 33 przejścia dla zwierząt.

Węzły
  1. Węzeł Mława Południe
  2. Węzeł Żurominek
  3. Węzeł Strzegowo Północ
Ochrona środowiska

Przejścia dla zwierząt (30 małych, 3 średnie), przejścia dla zwierząt zintegrowane z obiektami mostowymi (2 duże, 2 średnie i 7 małe), ekrany akustyczne, ekrany przeciwolśnieniowe,   roślinność w nasadzeniach osłonowych, zieleń dogęszczająca, rowy drogowe trawiaste, urządzenia podczyszczające, zbiorniki retencyjne, wygrodzenia herpetologiczne, ogrodzenie drogi.

 

 

{"register":{"columns":[{"header":"voivodeship","value":"województwo mazowieckie","registerId":20415805,"dictionaryValues":[],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"}]}}