W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zbycie zbędnego majątku Wydział Administracji

07.11.2025

Termin składania ofert do dnia 25 listopada 2025 roku do godz. 12:00

OGŁOSZENIE O ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz. U. z 2025 r., poz. 228), Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku informuje, że posiada zużyte składniki majątku ruchomego, które mogą być przedmiotem sprzedaży, nieodpłatnego przekazania lub darowizny bądź likwidacji.

Szczegółowy wykaz zbędnych składników majątku ruchomego zawiera załącznik nr 1.

Wnioski lub oferty, o których mowa powyżej należy składać:
 osobiście w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok;
 pocztą na ww. adres;  e-mailem na adres: mwilczko@gddkia.gov.pl
do dnia 25 listopada 2025 roku do godz. 12:00 (decyduje data i godzina wpływu).
Wszystkie składniki majątku można obejrzeć w siedzibie Oddziału GDDKiA w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa 2, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu oględzin pod numerem telefonu: 85 66 45 813.

Materiały

Ogłoszenie o zużytych składnikach majątku
Ogłoszenie​_o​_zużytych​_składnikach​_majątku.zip 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.11.2025 10:22 Karpiuk Aneta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zbycie zbędnego majątku Wydział Administracji 1.0 07.11.2025 10:22 Karpiuk Aneta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}