W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Dział Administracji Instytutu Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko wspierające prace administracyjne i organizacyjne w ramach bieżącego funkcjonowania jednostki.

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 26-06-2025

Informacje o ofercie

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Zakres obowiązków

  1. Prowadzenie rejestru umów działu administracyjnego (DA), w tym monitoring terminów realizacji oraz kontrola wykorzystania środków.
  2. Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz wsparcie w procesie zakupowym.
  3. Przeprowadzanie rozeznania rynku na potrzeby planowanych zakupów.
  4. Wprowadzanie i obsługa wniosków zakupowych w systemie AsystentOS.
  5. Wsparcie w procesie uzgadniania treści umów oraz kompletowanie wymaganych akceptacji.
  6. Koordynowanie pracy personelu odpowiedzialnego za utrzymanie czystości, w tym wydawanie środków czystości z magazynu.
  7. Organizacja i obsługa pokoi gościnnych przeznaczonych dla gości Instytutu.
  8. Prowadzenie listy obecności oraz ewidencji roboczogodzin personelu pomocniczego.
  9. Sporządzanie i wystawianie delegacji, w szczególności dla pracowników nieobsługujących komputera.
  10. Prowadzenie ewidencji środków trwałych (meble, sprzęt AGD), w tym obsługa systemu Mercomp.
  11. Współpraca przy realizacji zadań administracyjnych związanych z osiedlem będącym w utrzymaniu Instytutu.
  12. Inicjowanie i realizacja działań podnoszących estetykę i funkcjonalność przestrzeni wspólnych, takich jak hole, klatki schodowe i tarasy.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
Instytut Łączności - PIB, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa

Wymagania

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w administracji publicznej.
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne.
  • Umiejętność obsługi komputera i systemów biurowych (w tym: MS Office, excel, mile widziana znajomość EZD, AsystentOS i Mercomp).
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, terminowość i samodzielność.
  • Umiejętność prowadzenia dokumentacji administracyjnej.
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
  • Zdolność do pracy z osobami o różnych potrzebach (w tym nieposługujących komputera).
  • Inicjatywa i zaangażowanie w tworzenie przyjaznego i estetycznego otoczenia pracy.

Wymagane dokumenty

CV

Benefity

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Karty MultiSport,
  • Dofinansowanie do wypoczynku z ZFŚS,
  • Przyjazną atmosferę w pracy,
  • Możliwość zdobycia nowych umiejętności.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Ewa Wojciechowska
  • e-mail: kadry@il-pib.pl
  • Adres: Instytut Łączności - PIB, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa

Materiały

Informacja dla kandydatów o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja​_dla​_kandydatów​_o​_przetwarzaniu​_danych​_osobowych1.pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.05.2025 12:26 Paweł Woźniak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Woźniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych 1.0 29.05.2025 12:26 Paweł Woźniak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}