Tytuł/stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Dział Administracji Instytutu Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko wspierające prace administracyjne i organizacyjne w ramach bieżącego funkcjonowania jednostki.
Informacje o ofercie
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Zakres obowiązków
- Prowadzenie rejestru umów działu administracyjnego (DA), w tym monitoring terminów realizacji oraz kontrola wykorzystania środków.
- Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz wsparcie w procesie zakupowym.
- Przeprowadzanie rozeznania rynku na potrzeby planowanych zakupów.
- Wprowadzanie i obsługa wniosków zakupowych w systemie AsystentOS.
- Wsparcie w procesie uzgadniania treści umów oraz kompletowanie wymaganych akceptacji.
- Koordynowanie pracy personelu odpowiedzialnego za utrzymanie czystości, w tym wydawanie środków czystości z magazynu.
- Organizacja i obsługa pokoi gościnnych przeznaczonych dla gości Instytutu.
- Prowadzenie listy obecności oraz ewidencji roboczogodzin personelu pomocniczego.
- Sporządzanie i wystawianie delegacji, w szczególności dla pracowników nieobsługujących komputera.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych (meble, sprzęt AGD), w tym obsługa systemu Mercomp.
- Współpraca przy realizacji zadań administracyjnych związanych z osiedlem będącym w utrzymaniu Instytutu.
- Inicjowanie i realizacja działań podnoszących estetykę i funkcjonalność przestrzeni wspólnych, takich jak hole, klatki schodowe i tarasy.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: mazowieckie
Instytut Łączności - PIB, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa
Wymagania
- Minimum 3 letnie doświadczenie w administracji publicznej.
- Wykształcenie wyższe, mile widziane administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne.
- Umiejętność obsługi komputera i systemów biurowych (w tym: MS Office, excel, mile widziana znajomość EZD, AsystentOS i Mercomp).
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, terminowość i samodzielność.
- Umiejętność prowadzenia dokumentacji administracyjnej.
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Zdolność do pracy z osobami o różnych potrzebach (w tym nieposługujących komputera).
- Inicjatywa i zaangażowanie w tworzenie przyjaznego i estetycznego otoczenia pracy.
Wymagane dokumenty
CV
Benefity
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Karty MultiSport,
- Dofinansowanie do wypoczynku z ZFŚS,
- Przyjazną atmosferę w pracy,
- Możliwość zdobycia nowych umiejętności.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Ewa Wojciechowska
- e-mail: kadry@il-pib.pl
- Adres: Instytut Łączności - PIB, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa
Materiały
Informacja dla kandydatów o przetwarzaniu danych osobowychInformacja_dla_kandydatów_o_przetwarzaniu_danych_osobowych1.pdf 0.15MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 29.05.2025 12:26 Paweł Woźniak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Paweł Woźniak
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych | 1.0 | 29.05.2025 12:26 Paweł Woźniak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP