W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Klauzula informacyjna (RODO)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym RODO, informuję, że:

1.    Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Jaworznie, ul. Krakowska 22, tel. 47 851 08 00 (centrala), e-mail: straz@psp.jaw.pl.
2.    W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – Anna Gawron, tel. 47 851 51 80, e-mail: iod@katowice.kwpsp.gov.pl. Natomiast zastępcą Inspektora Ochrony Danych – Aleksandra Albera, tel. 47 851 55 03, email: iod@katowice.kwpsp.gov.pl.
3.    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w na podstawie art. 6 ust 1 lit c, d i e RODO – w związku z obsługą zgłoszenia alarmowego o zdarzeniu oraz prowadzenia działań ratowniczych w celu ochrony życia, zdrowia, mienia lub środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem.
4.    Odbiorcami danych są: jednostki organizacyjne PSP, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Policja, Sądy, Prokuratura.
5.    Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania, a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji ww. celów, nie krócej niż w czasie wskazanym w przepisach o archiwizacji.
6.    Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a)    żądania od administratora dostępu do treści swoich danych poprzez podanie informacji o okolicznościach zdarzenia, którego żądanie dotyczy, w tym daty i miejsca zdarzenia oraz numeru telefonu, z którego zostało wykonane połączenie dotyczące powiadomienia o zdarzeniu,
b)    sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
c)    wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
7.    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
8.    Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

 

Obowiązek informacyjny

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że w Komendzie Miejskiej PSP w Jaworznie prowadzony jest monitoring obiektu, niektórych pojazdów służbowych oraz służbowej poczty elektronicznej.

1.    Administratorem przetwarzającym Pani / Pana dane osobowe jest: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Jaworznie, tel. 47 851 08 00, e-mail: straz@psp.jaw.pl.
2.    W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworznie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: Anna Gawron, tel. 47 851 51 80, email: iod@katowice.kwpsp.gov.pl. 
3.    Pani / Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu i zakresie koniecznym do zapewnienia bezpieczeństwa strażaków i pracowników PSP, zachowania w tajemnicy informacji, ochrony mienia państwowego będącego w dyspozycji PSP, zabezpieczeniu tego mienia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem oraz ustaleniu ewentualnej odpowiedzialności majątkowej z tego tytułu. Dane mogą służyć także wsparciu procesu doskonalenia zawodowego, przygotowania analizy działań ratowniczych i ich dokumentowania.
4.    Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO oraz art. 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040),
5.    Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa oraz nadrzędne jednostki Państwowej Straży Pożarnej.
6.    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7.    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych.
8.    Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9.    Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Materiały

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Informacja​_o​_przetwarzaniu​_danych​_osobowych.pdf 0.12MB
Odpowiedzialność i zadania jednostek ochrony przeciwpożarowej
zał​_3​_zakres​_odpowiedzialności.pdf 0.21MB
Podział zadań współadministratorów
zał​_4​_podział​_zadań.pdf 0.31MB
Klauzula informacyjna dot.OSP
Klauzula​_inf​_dla​_Wnioskującego​_dotyczy​_OSP.docx 0.02MB
Klauzula informacyjna monitoring
Klauzula​_informacyjna​_monitoring.docx 0.02MB
Klauzula media społecznościowe
Klauzula​_media​_społecznościowe.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 10:43 mł.ogn. Maciej Pęcak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł.asp. Maciej Pęcak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Klauzula informacyjna (RODO) 11.0 02.02.2024 14:52 mł. asp. Maciej Pęcak
Klauzula informacyjna (RODO) 10.0 24.01.2024 21:47 mł. asp. Maciej Pęcak
Klauzula informacyjna (RODO) 9.0 21.07.2023 09:30 mł. asp. Maciej Pęcak
Klauzula informacyjna (RODO) 8.0 01.07.2023 10:36 mł. asp. Maciej Pęcak
Klauzula informacyjna (RODO) 7.0 09.11.2022 18:18 mł.asp. Maciej Pęcak
Klauzula informacyjna (RODO) 6.0 08.03.2022 11:54 mł.ogn. Maciej Pęcak
Klauzula informacyjna (RODO) 5.0 08.03.2022 11:51 mł.ogn. Maciej Pęcak
Klauzula informacyjna (RODO) 4.0 08.03.2022 11:46 mł.ogn. Maciej Pęcak
Klauzula informacyjna (RODO) 3.0 20.02.2021 09:03 mł.ogn. Maciej Pęcak
Klauzula informacyjna (RODO) 2.0 09.12.2020 12:18 mł.ogn. Maciej Pęcak
Klauzula informacyjna (RODO) 1.0 07.12.2020 10:43 mł.ogn. Maciej Pęcak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}