W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego

Komunikat

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach informuje, że na platformie

e-zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Szczegóły w załączniku.

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-edaa487a-42f4-4190-9b43-3ea89a431a0d

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5ebe433-df51-4c36-bd73-348a3284e274

 

Materiały

Komunikat – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
Komunikat​_-​_postępowanie​_o​_udzielenie​_zamówienia​_publicznego.pdf 1.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.08.2025 18:15 asp. Przemysław Dudkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. asp. Przemysław Dudkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komunikat 5.0 20.08.2025 15:28 asp. Przemysław Dudkiewicz
Komunikat 4.0 18.08.2025 21:12 Mateusz Masur
Komunikat 3.0 18.08.2025 18:17 asp. Przemysław Dudkiewicz
Komunikat 2.0 18.08.2025 18:16 asp. Przemysław Dudkiewicz
Komunikat 1.0 18.08.2025 18:15 asp. Przemysław Dudkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}