Koordynator do spraw dostępności
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Płocku oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Miejskiej PSP w Płocku. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynatorzy dostępności:
Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej
mł. kpt. Wojciech Pietrzak
mail: w.pietrzak@strazpozarnaplock.pl,
telefon: (24) 366-78-17
Koordynator dostępności architektonicznej
kpt. Emil Mysera
mail: emil.mysera@strazpozarnaplock.pl,
telefon: (24) 366-78-15
Koordynator dostępności cyfrowej
kpt. Paweł Włochowski
mail: p.wlochowski@strazpozarnaplock.pl,
telefon: (24) 366-78-25
Podstawa prawna
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 18 września 2024 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz.U. 2024 poz. 1411