W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Płocku oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Miejskiej PSP w Płocku. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynatorzy dostępności:

Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej

mł. kpt. Wojciech Pietrzak

mail: w.pietrzak@strazpozarnaplock.pl,

telefon: (24) 366-78-17 

 

Koordynator dostępności architektonicznej      

kpt. Emil Mysera

mail: emil.mysera@strazpozarnaplock.pl,

telefon: (24) 366-78-15 

 

Koordynator dostępności cyfrowej       

kpt. Paweł Włochowski

mail: p.wlochowski@strazpozarnaplock.pl,

telefon: (24) 366-78-25