W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zaświadczenia o interwencji straży pożarnej

29.03.2022

Komenda Powiatowa PSP w Brzezinach inforuje, że wydaje stosowne "Zaświadczenia o zdarzeniu" po wypełnieniu formularza, który jest do pobrania na dole publikacji oraz po uiszczeniu opłaty skarbowej.
Opłatę te pobiera się w oparciu o ustawę z dnia 16 listopada 2006 roku o Opłacie skarbowej tj. z dnia 7 sierpnia 2020 roku (Dz. U.  z 2020, poz. 1546)


Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty. Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką lub bezgotówkowo na konto organu podatkowego w wysokości 17 zł.
W tytule wpłaty należy podać: „opłata skarbowa od zaświadczenia w PSP"

Należną opłatę skarbową należy wpłacać na konto organu zgodnie z właściwością miejscową:
1. od dokonania czynności urzędowej, wydania zaświadczenia oraz zezwolenia - organ podatkowy właściwy ze względu na siedzibę organu który dokonał czynności,
2. od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury organ podatkowy ze względu na miejsce złożenia dokumentu.

Konto bankowe na które należy dokonywać wpłat z tytułu opłaty skarbowej:
Urząd Miasta Brzeziny – Bank Spółdzielczy Andrespol,
nr konta: 45 8781 0006 0040 0031 2000 0010

 

Materiały

Wniosek o wydanie zaświadczenia o zdarzeniu
Wniosek​_o​_wydanie​_zaświadczenia​_o​_zdarzeniu.pdf 0.21MB
{"register":{"columns":[]}}