W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy PSP w Limanowej przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek od godz. 14:00 do godz. 16:00. Zainteresowanych prosimy o kontakt w celu umówienia wizyty.

PISEMNE SKARGI I WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ

  • osobiście w Sekretariacie Komendanta Powiatowego PSP w Limanowej;
  • za pośrednictwem poczty, na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowejul. Matki Boskiej Bolesnej 4334-600 Limanowa.
  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: kppsplimanowa@straz.krakow.pl
  • elektroniczną skrzynką podawczą (EPUAP).

PRZYPOMINAMY

Zgodnie z § 8 pkt. 1  rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, aby skarga mogła zostać rozpatrzona powinna ona zawierać wskazanie imienia i nazwiska wnoszącego oraz jego adres do korespondencji.