W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Organizacja Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Policach

Schemat organizacyjny Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Policach

W skład komendy powiatowej wchodzą następujące komórki organizacyjne:

  1. Wydział operacyjny
  2. Samodzielne stanowisko pracy ds. kontrolno - rozpoznawczych
  3. Samodzielne stanowisko pracy ds. kadr
  4. Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych
  5. Samodzielne stanowisko pracy ds. finansów
  6. Sekcja ds. kwatermistrzowskich
  7. Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza

 

Komendantowi powiatowemu podlegają bezpośrednio:

  1. Samodzielne stanowisko pracy ds. finansów;
  2. Samodzielne stanowisko pracy ds. kadr;
  3. Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych;
  4. Sekcja ds. kwatermistrzowskich;
  5. Zadania z zakresu spraw obronnych i ochrony informacji niejawnych;
  6. Zadania z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.

 

Zastępca komendanta powiatowego nadzoruje:

  1. Wydział operacyjny;
  2. Samodzielne stanowisko pracy ds. kontrolno - rozpoznawczych;
  3. Jednostkę Ratowniczo-Gaśniczą.