W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony Zastępca Komendanta Powiatowego  PSP przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań codziennie od 730 do 1530 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowego  tel. 914316810.

Skargi/wnioski można składać:

  • listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Tanowska 4a,  72-010   Police,
  • osobiście w sekretariacie KP PSP przy ul. Tanowska 4a  w godz. 730-1530
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres biuro@straz.police.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
  • faxem na nr 914316809
  • ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z sekretariatem Komendanta Powiatowego PSP w Policach pod numerem  telefonu 914316810

Ważne!

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:

  • imię i nazwisko wnoszącego,
  • dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. Dz.U. 2002 nr 5 poz. 46 w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska lub nazwy oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.12.2020 19:19 asp. Maciej Drewnowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Maciej Drewnowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 3.0 20.04.2022 08:50 Katarzyna Suchocka
Skargi i wnioski 2.0 21.01.2021 14:15 asp. Maciej Drewnowski
Skargi i wnioski 1.0 11.12.2020 19:19 asp. Maciej Drewnowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}