W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o naborze do służby przygotowawczej nr 1/2024

28.02.2024

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sokołowie Podlaskim ogłasza nabór dla kandydatów do służby przygotowawczej na stanowisko stażysta w systemie zmianowym.

na białym tle logo KP PSP w Sokołowie Podlaskim
  1. Stanowisko, którego dotyczy postępowanie kwalifikacyjne: stażysta w służbie przygotowawczej – docelowo: starszy ratownik  lub starszy ratownik-kierowca
  2. Liczba stanowisk, na które prowadzony jest nabór:  1 etat
  3. Rozkład czasu służby: system zmianowy 24/48 godzin.
  4. Miejsce pełnienia służby: Komenda Powiatowa PSP w Sokołowie Podlaskim, Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza, ul. Kolejowa 21, 08-300 Sokołów Podlaski.

Opracowanie : st. kpt. Monika Rogowska - Kierownik sekcji ds. kadr i organizacji

Materiały

KP PSP Sokołów Podlaski - Ogłoszenie o naborze 1.2024 z dnia 28.02.2024 r.
KP​_PSP​_Sokołów​_Podlaski​_-​_Ogłoszenie​_o​_naborze​_12024​_z​_dnia​_28022024​_r.pdf 1.22MB
zalacznik 1 podanie o przyjecie do sluzby
zalacznik​_1​_podanie​_o​_przyjecie​_do​_sluzby.docx 0.03MB
zalacznik 2 zaswiadczenie lekarskie
zalacznik​_2​_zaswiadczenie​_lekarskie.doc 0.03MB
zalacznik 3 zaswiadczenie udzial w dzialaniach
zalacznik​_3​_zaswiadczenie​_udzial​_w​_dzialaniach.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.04.2022 12:00 mł. bryg. Marcin Tomczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
bryg. Marcin Tomczuk – Naczelnik Wydziału Operacyjnego
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie o naborze do służby przygotowawczej nr 1/2024 2.0 28.02.2024 07:04 bryg. Marcin Tomczuk
Ogłoszenie o naborze do służby przygotowawczej nr 1/2022 1.0 19.04.2022 12:00 mł. bryg. Marcin Tomczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}