W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Kancelaria ogólna

Przyjmowanie dostarczanej poczty odbywa się w Kancelarii Ogólnej KW PSP.

pokój nr 0.22, parter

nr telefonu służbowego: 47 77 16 004

e-mail: kancelaria@psp.wlkp.pl

e-PUAP - kliknij aby wejść

UWAGA! Przed wejsciem w powyższy link musisz być zalogowany do ePUAP, inaczej link nie zadziała prawidłowo


Po godzinach urzędowania KW PSP pilną korespondencję przyjmuje Dyżurny Operacyjny Stanowiska Kierowania Komendanta Wojewódzkiego
pokój nr 0.03, parter

Potwierdzenie przyjęcia składanej korespondencji odbywa się poprzez odciśnięcie stempla zawierającego: 
nazwę Komendy, datę wpływu, nr kolejny korespondencji wg rejestru oraz podpis osoby przyjmującej.

 

Doręczanie dokumentów elektronicznych do Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.. U. z 2011 r. Nr 206, poz. 1216):

1. Dostarczanie dokumentów elektronicznych odbywa się na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej KW PSP w Poznaniu: kancelaria@psp.wlkp.pl
2. Wymagania dla dokumentów elektronicznych:
    - dokumenty muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowalnego certyfikatu
    - formaty danych w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism to:  .doc, .docx, .trf, .gif., .jpg, .png,. tif, .ods, .odt, .pdf, .txt, .xls, .xlsx
    - wielkość dokumentów wraz z załącznikami nie może przekraczać 5 MB.
3. Akceptowalne rodzaje informatycznych nośników danych, na których może zostać doręczony dokument elektroniczny to pendrive, płyta CD lub płyta DVD.
4. Dokumenty i nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane.
5. W przypadku dostarczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.09.2020 12:55 Lucyna Rudzińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Lucyna Rudzińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Kancelaria ogólna 6.0 08.10.2020 09:00 Lucyna Rudzińska
Kancelaria ogólna 5.0 29.09.2020 11:56 Lucyna Rudzińska
Kancelaria ogólna 4.0 18.09.2020 08:15 Lucyna Rudzińska
Kancelaria ogólna 3.0 18.09.2020 08:13 Lucyna Rudzińska
Kancelaria ogólna 2.0 07.09.2020 12:55 Lucyna Rudzińska
Kancelaria ogólna 1.0 07.09.2020 12:55 Lucyna Rudzińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP