PATRONAT
Zasady przyznawania patronatu honorowego przez Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej
Organizator przedsięwzięcia zainteresowany objęciem patronatu honorowego przez Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej proszony jest o:
- skierowanie do Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP pisma w sprawie patronatu co najmniej 1 miesiąc przed dniem, w którym planowane jest rozpoczęcie przedsięwzięcia,
- dołączenie do pisma wypełnionego „Formularza przyznania patronatu honorowego" - dostępne w materiałach do pobrania
- przesłanie pisma wraz z wypełnionym formularzem:
- pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@psp.wlkp.pl lub
- pocztą tradycyjną na adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Masztalarska 3 61-767 Poznań.
Dodatkowe informacje:
- Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej obejmuje patronatem honorowym przedsięwzięcia o tematyce bezpośrednio związanej z zakresem działania Państwowej Straży Pożarnej;
- patronat honorowy Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP jest wyrazem poparcia i wyróżnienia działań podejmowanych w ramach danej inicjatywy;
- decyzja Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w sprawie objęcia patronatem honorowym ma charakter uznaniowy;
- Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej może odmówić objęcia patronatem honorowym bez podania przyczyny;
- w przypadku przedsięwzięć cyklicznych patronat honorowy przyznawany jest każdorazowo na jedną edycję lub na 1 rok.
Informacja o objęciu patronatem honorowym Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej zamieszczana jest na stronie internetowej: www.psp.wlkp.pl w zakładce „Patronaty”.
Materiały
Wniosek o patronat WKW - wordwniosek_o_patronat_WKW_PSP.docx 0.08MB Wniosek o patronat WKW - pdf
wniosek_o_patronat_WKW_PSP.pdf 0.21MB