Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia
UWAGA! TEREN NADLEŚNICTWA MASKULIŃSKIE JEST MONITOROWANY!
Informujemy Państwa, że w celach bezpieczeństwa oraz ochrony lasów przed szkodnictwem leśnym, na terenie Nadleśnictwa Maskulińskie prowadzony jest monitoring przy użyciu urządzeń rejestrujących.
MONITORING STOSOWANY PRZEZ POSTERUNEK STRAŻY LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE MASKULIŃSKIE
Pod zarządem Nadleśnictwa Maskulińskie znajdują się grunty leśne będące własnością Skarbu Państwa, które są objęte monitoringiem wizyjnym na mocy Zarządzenia nr 16 Nadleśniczego Nadleśnictwa Maskulińskie z dnia 21 maja 2012 r. w sprawie „uregulowań stosowania monitoringu za pomocą kamer przenośnych przez Posterunek Straży Leśnej Nadleśnictwa Maskulińskie”.
Nadzór prowadzony jest w celu zwalczania przestępstw i wykroczeń w zakresie szkodnictwa leśnego i ochrony przyrody oraz wykonywania innych zadań w zakresie ochrony mienia stosownie do przepisów ustawy o lasach z dnia 28 września 1991 r. (Dz. U. 2017 r. poz. 788 ze zm.).
Informacje na temat administratora danych znajdą Państwo w zakładce BIP Kontakt -> Klauzula informacyjna UDODO
Ogłoszenie o chęci zakupu gruntów
Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie informuje, że jest zainteresowane zakupem lasów i gruntów przeznaczonych do zalesiania.
Procedura postępowania.
Na podstawie art. 37 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 672, 1726, 2311.) kierownik jednostki organizacyjnej Lasów Państwowych może nabywać stanowiące własność osób fizycznych, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną lasy, grunty przeznaczone do zalesiania lub inne grunty lub nieruchomości, jeżeli jest to uzasadnione potrzebami gospodarki leśnej i nie narusza interesu Skarbu Państwa.
Powyższe informacje dotyczą lasów lub gruntów przeznaczonych do zalesienia zlokalizowanych w granicach administracyjnych Nadleśnictwa Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie, (które można sprawdzić na portalu Banku Danych o Lasach pod adresem https://www.bdl.lasy.gov.pl/portal/mapy)
Las lub grunt przeznaczony do zalesienia może być nabyty w szczególności w przypadku:
- jego bezpośredniej przyległości do gruntu pozostającego w zarządzie lasów państwowych;
- zniesienia współwłasności lasu, gruntu przeznaczonego do zalesiania lub innego gruntu lub nieruchomości;
- regulacji przebiegu granicy polno-leśnej.
Ponadto muszą zostać spełnione następujące warunki:
- w powszechnej ewidencji gruntów i budynków grunt figuruje jako las (Ls), a jeżeli grunt jest użytkiem rolnym to musi być przeznaczony do zalesiania (w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy lub posiadać w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu informację o możliwym zalesieniu);
- grunt musi mieć uregulowany stan prawny (m. in. mieć założoną księgę wieczystą) i nie może być obciążony na rzecz osób trzecich;
- granice gruntu są ustalone (np. przez uprawnionego geodetę), widoczne w terenie oraz występuje brak sporów granicznych;
Zgłoszenia chęci sprzedaży gruntu należy dokonać poprzez złożenie wypełnionego i podpisanego wniosku/oferty sprzedaży (załącznik do wypełnienia na dole ogłoszenia), wraz z wymaganymi załącznikami wymienionymi we wzorze.
WAŻNE!
- Priorytetem objęte są grunty przylegające bezpośrednio do gruntów Skarbu Państwa w zarządzie Lasów Państwowych.
- Realizacja procedury kupna lasu lub gruntu przeznaczonego do zalesienia możliwa będzie po uprzednim uzyskaniu zgody Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych, wyrażonej na wniosek Nadleśniczego Nadleśnictwa Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie
- Las, grunt przeznaczony do zalesienia lub inny grunt lub nieruchomość mogą być nabyte za cenę nie wyższą od wartości określonej przez rzeczoznawcę majątkowego.
- Nadleśnictwo Maskulińskie z siedzibą Rucianem-Nidzie zastrzega możliwość odstąpienia od zakupu na każdym etapie postępowania.
- Złożenie oferty nie oznacza bezwarunkowej realizacji transakcji kupna – sprzedaży. Odstąpienie od zakupu nie jest tożsame z odstąpieniem od skorzystania z prawa pierwokupu w myśl art. 37a Ustawy o lasach.
W razie pytań – jesteśmy do Państwa dyspozycji. Podmioty zainteresowane sprzedażą lasów, gruntów przeznaczonych do zalesienia proszone są o kontakt z Nadleśnictwem Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie pod nr tel. 87-424-16-00 e-mail: maskulinskie@bialystok.lasy.gov.pl
Materiały
Zakup gruntów - wzór wnioskuzakup_gruntów_wzór_wniosku.docx 0.02MB
Ogłoszenie o VIII pisemnym przetargu nieograniczonym na sprzedaż maszyny leśnej – forwardera
Nadleśnictwo Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie, ul. Rybacka 1, 12-220 Ruciane-Nida, NIP: 849-000-44-97, zwane dalej „Sprzedawcą”, zaprasza do złożenia ofert w pisemnym przetargu nieograniczonym na sprzedaż maszyny leśnej – forwardera.
Przedmiotem sprzedaży jest:
Forwarder Valmet 890.3 (nr inw. 746/1406)
Szczegóły dotyczące stanu technicznego forwardera zawiera ocena techniczna rzeczoznawcy stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia.
W cenie wywoławczej Sprzedawca oferuje również zestaw używanych gąsienic do forwardera.
Cena wywoławcza: 125.000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych brutto)
Więcej szczegółów znajda Państwo w załączonych plikach.
Materiały
Ogłoszenie o sprzedaży - forwarder - IX przetargOgłoszenie_o_sprzedaży_-_forwarder_-_IX_przetarg.pdf 0.25MB Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Załącznik_nr_1_-_formularz_ofertowy.doc 0.04MB Załącznik nr 2 - opinia techniczna Forwarder
Załącznik_nr_2_-_opinia_techniczna_Forwarder.pdf 0.56MB
Zawiadomienie o naruszeniu danych osobowych
Szanowni Państwo,
Dnia 28 oraz 30 sierpnia 2024 roku pracownik nadleśnictwa skopiował z pamięci komputera służbowego na zewnętrzny, nieszyfrowany dysk twardy dokumenty cyfrowe zawierające ważne dane i wyniósł je poza siedzibę Nadleśnictwa.
Trudno wskazać jednoznacznie jaki był cel skopiowania Państwa danych osobowych. Prawdopodobnie było to ich późniejsze wykorzystanie w procesie przeciwko naszemu nadleśnictwu. Tego nie można jednakże wskazać jednoznacznie, bowiem były pracownik nie zareagował na wezwanie do zwrotu danych i nie wyjaśnił powodu ich pozyskania. Nie można wykluczyć, że pracownik ten wykorzystuje Państwa dane również do innych celów, które ciężko przewidzieć nadleśnictwu.
Informatyk ustalił, że doszło do skopiowania:
- informacji na temat Państwa wysokości nagród finansowych, w tym uzasadnienia ich wysokości.
- dane osobowe pracowników ZUL, między innymi imię, nazwisko, stanowisko, uprawnienia, forma zatrudnienia;
- Dane osobowe praktykantów (byłych i potencjalnych) w postaci imiona i nazwiska, adresy, e mail, numery telefonów;
- Dane uczestników imprez współorganizowanych przez Nadleśnictwo, imię, nazwisko i inne związane z organizacją regat.
- Dane osób ubiegających się o odszkodowania: imię, nazwisko adres.
- Pliki zawierają także numery telefonów dzierżawców;
- Potencjalnie dane dotyczące egzekwowania prawa przez leśniczych:
- pliki PDF i WORD z adresem zamieszkania leśniczego, treść zgłoszenia na policję możliwości popełnienia przestępstwa;
- pliki word z nazwiskiem podleśniczego, ustaleniami, notatkami i zawiadomieniem na policję o możliwości popełnienia przestępstwa;
- pismo zawierające imie, nazwisko, adres, email osoby przeciw której wszczęto postępowanie komornicze
- Zestawienia zawierające dane osobowe dzierżawców nieruchomości od Nadleśnictwa– przedsiębiorcy i osoby prywatne – imię, nazwisko, adres zamieszkania, dane na temat umowy
Dodatkowo: Wewnętrzne dokumenty Nadleśnictwa, notatki służbowe, raporty z kontroli, ustalenia i pisma do wykonawców, analizy ekonomiczno-gospodarcze, protokoły BHP z nazwiskami pilarzy, pisma dyscyplinujące podwładnych, kosztorysy, raporty dotyczące aktywności poszczególnych pracowników w systemie EZD, raporty z prac wykonywanych podczas pracy zdalnej przez pracowników.
Informacja o naruszeniu ochrony danych osobowych została zgłoszona zgodnie z art. 33 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Dodatkowo przekazujemy informacje dotyczące ryzyk związanych z naruszeniem ochrony danych osobowych, na które wskazuje Urząd Ochrony Danych Osobowych. Naruszenie ochrony danych osobowych powoduje możliwość nieuprawnionego wykorzystania danych w celu:
1) uzyskania przez osoby trzecie na szkodę osób, których dane naruszono, kredytów w bankach lub instytucjach pożyczkowych. Jednym z możliwych zabezpieczeń jest założenie konta w systemie BIK celem monitorowania swojej aktywności kredytowej. W Biurze Informacji Kredytowej dostępna jest też usługa pod adresem https://www.bik.pl/klienci-indywidualni/alerty-bik; Innym rozwiązaniem jest zastrzeżenie numeru PESEL - informacje na stronie:
https://info.mobywatel.gov.pl/aktualnosci/zastrzeganie-numeru-pesel-sprawdz-co-warto-wiedziec.
2) uzyskania dostępu do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej przysługujących osobom, których dane naruszono. W celu monitorowania korzystania ze świadczeń medycznych można posłużyć się internetowym kontem pacjenta dostępnym na portalu https://pacjent.gov.pl/;
3) korzystania z praw obywatelskich osób, których dane naruszono, np. próby wykorzystania danych do oddania głosu w głosowaniu nad środkami budżetu obywatelskiego.
W celu zaradzenia naruszeniu- Nadleśnictwo będzie wnioskować do organów ścigania o niezwłoczne zabezpieczenie dysków twardych u byłego pracownika oraz innych nośników, jakie zostaną przy nim znalezione.
Na przyszłość rozliczanie się z plików oraz pracy będzie następowało pod nadzorem wyznaczonego pracownika, porty USB zostały już zablokowane, nie będzie również możliwości przesyłania plików na prywatne skrzynki mailowe.
W związku z powyższym Nadleśnictwo rekomenduje Państwu zastrzeżenie numeru PESEL. Instrukcje jak można to zrobić znajdą Państwo na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/gov/zastrzez-swoj-numer-pesel-lub-cofnij-zastrzezenie
W przypadku technicznych pytań w zakresie zastrzeżenia nr PESEL prosimy kontaktować się z naszym Informatykiem p. Michałem Sitarzem, tel. 532 596 836 mail michal.sitarz@bialystok.lasy.gov.pl
W przypadku wszystkich innych kwestii związanych z naruszeniem przepisów RODO, proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: Bartoszem Mendykiem, tel. 507-054-139 lub mailowo na adres: iod@drmendyk.pl
Materiały
Pismo do poszkodowanychPismo_do_poszkodowanych.pdf 0.22MB
Monitoring wizyjny - biuro Nadleśnictwa
Informujemy Państwa, że w celu ochrony mienia, teren biura Nadleśnictwa Maskulińskie jest objęty monitoringiem wizyjnym. Szczegółowy zakres obiektów objętych monitoringiem oraz pozostałe informacje znajdują się w załączonym regulaminie.
Materiały
Regulamin monitoringu wizyjnego - biuro NadleśnictwaRegulamin_monitoringu_wizyjnego_w_biurze_Nadleśnictwa.pdf 0.07MB
Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych (RODO)
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przedstawiamy Państwu następujące informacje:
§1. ADMINISTRATOR
Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie (12-220) przy ul. Rybackiej 1, NIP 8490004497. Dane do kontaktu: maskulinskie@bialystok.lasy.gov.pl, telefon: 87 42 41 600.
§2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Funkcję inspektora ochrony danych pełni Bartosz Mendyk. Dane do kontaktu: kancelaria@drmendyk.pl .
§3. CELE I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator przetwarza dane osobowe w celach wykonania umowy lub zadań realizowanych w interesie publicznym, wypełnienia obowiązku prawnego oraz wynikających z prawnie uzasadnionych interesów, w szczególności:
- Sprzedaż detaliczna – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
- Realizacja umów na usługi świadczone w ramach prowadzonej działalności – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
- Przyjmowanie skarg i wniosków – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO.
- Zakup materiałów, towarów i usług – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
- Obsługa polowań indywidualnych i zbiorowych oraz pozostałe działania związane z tym obszarem – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i f) RODO.
- Obsługa szkód łowieckich – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
- Obsługa reklamacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i f) RODO.
- Prowadzenie edukacji leśnej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i f) RODO.
- Zapewnienie bezpieczeństwa osób oraz mienia znajdującego się na terenie należącym i użytkowanym przez Administratora poprzez stosowanie monitoringu wizyjnego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
§4. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Dane przetwarzane w systemach monitoringu wizyjnego – przez 30 dni, a w przypadku powstania roszczeń cywilnoprawnych do momentu ich przedawnienia.
- Dane dotyczące pozostałych celów przetwarzania – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ UDOSTĘPNIONE DANE OSOBOWE
- Podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Podmioty współpracujące w zakresie usług wsparcia IT oraz dostarczające oprogramowanie informatyczne.
- Podmioty współpracujące w zakresie usług prawnych.
- Podmioty współpracujące w zakresie ochrony ubezpieczeniowej i likwidacji szkód.
- Podmioty współpracujące w zakresie usług finansowych.
§6. PRAWA OSÓB W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
- Każda osoba ma prawo dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), do ich sprostowania (art. 16 RODO), do usunięcia danych (art. 17 RODO), do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), do przenoszenia danych (art. 20 RODO) oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 RODO).
- Każda osoba ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli dane przetwarzane są niezgodnie z wymogami prawa.
§7. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w oparciu o przepisy prawa, w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
§8. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Wydanie 2
Data wydanie 17.01.2020 r.
Strona 1 z 1
Dostęp do nieruchomości Nadleśnictwa dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych
W sprawie warunków dostępu przedsiębiorców telekomunikacyjnych gruntów i budynków i innych nieruchomości będących w zarządzie Nadleśnictwa Maskulińskie zastosowanie ma:
Zarządzenie nr 22/2017 Nadleśniczego Nadleśnictwa Maskulińskie z dnia 07 sierpnia 2017 roku w sprawie określenia warunków ogólnych zapewnienia dostępu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych oraz warunków umieszczania obiektów i urządzeń telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 33 ust. 1 tej ustawy, na nieruchomościach zarządzanych przez Nadleśnictwo Maskulińskie.
Pełna treść zarządzenia wraz załącznikami znajduje się poniżej w plikach do pobrania.
Materiały
Zarządzenie 22/2017Zarządzenie_222017.pdf 0.14MB Załącznik nr 1 do zarządzenie 22/2017
Załącznik_nr_1_do_zarządzenie_222017.pdf 0.14MB Załącznik nr 2 do zarządzenie 22/2017
Załącznik_nr_2_do_zarządzenie_222017.pdf 0.32MB Załącznik nr 3 do zarządzenie 22/2017
Załącznik_nr_3_do_zarządzenie_222017.pdf 0.18MB
Branżowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy Zespole Szkół Leśnych W Rucianem-Nidzie
Z przyjemnością informujemy o uruchomieniu Branżowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego przy Zespole Szkół Leśnych W Rucianem-Nidzie.W ramach projektu udostępniona zostanie oferta edukacyjna obejmująca między innymi takie kursy jak:
- drwal operator pilarki
- kursy brakarskie;
- stosowanie środków ochrony roślin
- obsługa maszyn typu harwester lub forwarder;
- ochrona, zagospodarowanie i użytkowanie zasobów leśnych.
Centrum otwarte zostało 1.03.2017 roku, od tego dnia rozpoczła się rekrutacja uczniów na poszczególne kursy. Formularz zgłoszeniowy oraz szczegóły na temat oferty dostępne są się na stronie internetowej ZSL oraz Powiatu Piskiego.
Więcej informacji uzyskają Państwo pod numerami telefonów:
87 424 1128 oraz 87 425 4754
INFORMACJA O ORGANIZACJI PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW
1. Nadleśniczy Nadleśnictwa Maskulińskie lub Zastępca Nadleśniczego przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz.: 10.00 do 16.00, a gdy ten dzień jest wolny od pracy - w następnym dniu roboczym.
2. Pracownik prowadzący sekretariat lub osoba zastępująca odpowiada za przyjmowanie interesantów w sprawie skarg i wniosków.
3. Pracownik ds. pracowniczych lub osoba zastępująca koordynuje rozpatrywanie skarg i wniosków, weryfikuje terminowość udzielanych odpowiedzi oraz prowadzi elektroniczny rejestr.
Materiały
Informacja o organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wnioskówInformacja_na_tablicę_ogłoszeń.pdf 0.21MB
- Pierwsza publikacja:
- 13.07.2021 12:24 MICHAŁ SITARZ
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Nadleśnictwo Maskulińskie
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 47.0 | 24.11.2025 12:56 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 46.0 | 29.08.2025 10:08 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 45.0 | 25.07.2025 08:45 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 44.0 | 25.06.2025 15:03 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 43.0 | 12.06.2025 11:08 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 42.0 | 29.05.2025 15:12 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 41.0 | 25.03.2025 13:56 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 40.0 | 17.03.2025 07:17 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 39.0 | 04.03.2025 15:20 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 38.0 | 28.02.2025 12:41 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 37.0 | 19.02.2025 13:43 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 36.0 | 18.02.2025 15:19 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 35.0 | 31.01.2025 14:10 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 34.0 | 31.01.2025 14:04 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 33.0 | 29.11.2024 15:42 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 32.0 | 26.09.2024 09:41 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 31.0 | 10.09.2024 14:37 Sylwia Tarara |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 30.0 | 30.04.2024 15:19 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 29.0 | 15.04.2024 08:47 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 28.0 | 26.03.2024 12:59 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 27.0 | 24.01.2024 12:43 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 26.0 | 13.12.2023 15:04 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 25.0 | 29.11.2023 13:35 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 24.0 | 09.08.2023 13:38 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 23.0 | 25.07.2023 09:18 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 22.0 | 12.07.2023 12:49 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 21.0 | 26.06.2023 15:58 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 20.0 | 07.06.2023 22:42 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 19.0 | 25.05.2023 14:33 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 18.0 | 09.05.2023 15:13 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 17.0 | 19.04.2023 13:00 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 16.0 | 04.04.2023 09:09 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 15.0 | 19.10.2022 14:17 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 14.0 | 19.10.2022 13:54 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 13.0 | 13.10.2022 14:48 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 12.0 | 13.10.2022 14:35 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 11.0 | 13.06.2022 13:56 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 10.0 | 16.05.2022 11:21 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 9.0 | 06.05.2022 12:08 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 8.0 | 16.12.2021 14:33 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 7.0 | 30.11.2021 16:42 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 6.0 | 17.11.2021 12:24 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 5.0 | 08.11.2021 11:27 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 4.0 | 03.11.2021 15:59 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 3.0 | 02.11.2021 08:37 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 2.0 | 29.10.2021 10:32 MICHAŁ SITARZ |
| Wystąpienia, komunikaty i ogłoszenia | 1.0 | 13.07.2021 12:24 MICHAŁ SITARZ |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP