W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kierownik Wydział ds. Naruszeń nr ref. naboru:102/WN/k/2025

19.11.2025

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy w Biurze NFOŚiGW:

Kierownik

Wydział ds. Naruszeń

Wymiar etatu:

Pełny etat

Liczba etatów:

1

nr ref. naboru:

102/WN/k/2025

Miejsce pracy:

Warszawa

Forma świadczenia pracy:

hybrydowo

Wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych:

niższy niż 6%

Termin składania aplikacji do:

03.12.2025

Planowany termin zatrudnienia:

do uzgodnienia z wyłonionym kandydatem

Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością – podnosimy naszą dostępność!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO PRZEDE WSZYSTKIM:

  1. Kierowanie pracą Wydziału ds. Naruszeń. 
  2. Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań należących do właściwości Wydziału.
  3. Prowadzenie i koordynacja postępowań administracyjnych dotyczących odzyskiwania środków publicznych oraz wydawanie decyzji administracyjnych.
  4. Nadzór nad procesem przyjmowania, weryfikacji i raportowania zgłoszeń dotyczących podejrzeń nadużyć, nieprawidłowości i naruszeń dyscypliny finansów publicznych.
  5. Inicjowanie i prowadzenie kontroli wewnętrznych oraz analiz ryzyka nadużyć finansowych.
  6. Współpraca z instytucjami krajowymi i unijnymi, w tym OLAF oraz organami dochodzeniowo-śledczymi, w zakresie raportowania i zgłaszania nieprawidłowości w systemie IMS.
  7. Weryfikacja oświadczeń o bezstronności i braku konfliktu interesów pracowników NFOŚiGW.
  8. Przygotowywanie sprawozdań, analiz i rekomendacji dla Zarządu Funduszu.
  9. Organizacja szkoleń oraz działań informacyjnych z zakresu zapobiegania nadużyciom i naruszeniom.

KOGO POSZUKUJEMY? NASZE WYMAGANIA NIEZBĘDNE (ABY APLIKOWAĆ MUSISZ JE SPEŁNIĆ):

  1. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia, finanse publiczne lub pokrewne).
  2. Co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub kontrolnych lub przyjmowania zgłoszeń od sygnalistów.
  3. Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym.
  4. Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, prawa administracyjnego i procedur kontrolnych.
  5. Umiejętność analizy ryzyka, formułowania wniosków i przygotowywania raportów.
  6. Znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska.
  7. Umiejętność zarządzania zespołem.
  8. Umiejętność zarządzania projektami.
  9. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  10. Skuteczna komunikacja.
  11. Umiejętność wystąpień publicznych.
  12. Wysoki poziom odpowiedzialności, rzetelności i etyki zawodowej.
  13. Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
  14. Umiejętność pracy pod presją czasu oraz realizacji wielu zadań w tym samym czasie.
  15. Samodzielność w działaniu, umiejętność koordynacji działań i współpracy z innymi komórkami w organizacji.

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • Znajomość systemu Irregularity Management System (IMS) oraz zasad współpracy z instytucjami krajowymi oraz UE.

CO OFERUJEMY?

  • Pracę pełną wyzwań i wpływu, w miejscu, gdzie strategia przekłada się na realne działania proekologiczne.
  • Profesjonalne środowisko pracy i zgrany zespół ekspertów.
  • Szkolenia, rozwój kompetencji i stabilne warunki zatrudnienia.
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport.

TWOJA APLIKACJA MUSI POSIADAĆ:

  1. CV wraz z danymi dotyczącymi miejsca zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) oraz innymi danymi kontaktowymi wskazanymi przez kandydata.
  2. Oświadczenie potwierdzające wymagane wykształcenie.
  3. Oświadczenie potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe.
  4. Oświadczenie potwierdzające wymagane doświadczenie na stanowisku kierowniczym
  5. Oświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego
  6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
  7. Oświadczenie o nie pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia z pracownikiem komórki organizacyjnej zajmującym stanowisko kierownicze (podległość służbowa), do której prowadzony jest nabór oraz oświadczenie o nie związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem komórki organizacyjnej zajmującym stanowisko kierownicze (podległość służbowa), do której prowadzony jest nabór.

CHCESZ U NAS PRACOWAĆ?

przycisk aplikuj

 

POZOSTAŁE INFORMACJE – KONIECZNIE ZAPOZNAJ SIĘ PRZED ZŁOŻENIEM APLIKACJI:
 

Jak wygląda proces
rekrutacji w NFOŚiGW?

Dlaczego warto
pracować w NFOŚiGW?

Klauzula
informacyjna

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.11.2025 11:44 Michał Sobota
Wytwarzający/ Odpowiadający:
SW
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Kierownik Wydział ds. Naruszeń nr ref. naboru:102/WN/k/2025 1.0 19.11.2025 11:44 Michał Sobota

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}