W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Prowadzone rejestry

Czynności kancelaryjne i archiwalne w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Braniewie wykonywane są zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67), w oparciu o które prowadzone są w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Braniewie rejestry i ewidencje.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Braniewie prowadzi rejestry:

  • Rejestr skarg i wniosków
  • Rejestr zarządzeń wewnętrznych Dyrektora PSSE
  • Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
  • Rejestr zgonów z powodu chorób zakaźnych
  • Rejestr chorób przenoszonych drogą pokarmową
  • Rejestr chorób przenoszonych drogą płciową
  • Rejestr zachorowań na gruźlicę
  • Rejestr zakażeń HIV i zachorowań na AIDS
  • Wykaz niepożądanych odczynów poszczepiennych
  • Rejestr stwierdzonych chorób zawodowych
{"register":{"columns":[]}}