W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Klauzula informacyjna

 

Informacja dotycząca danych osobowych

 

       Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych     i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Choszcznie informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Choszcznie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Choszcznie/Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Choszcznie z siedzibą: ul. Bolesława Chrobrego 27a, 73-200 Choszczno,  (nr tel.: 95 765 72 82), adres e-mail: psse.choszczno@sanepid.gov.pl
  1. W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Choszcznie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych  Pani Renata Boczek, z którą można skontaktować się  w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych poprzez  e-mail: iod.psse.choszczno@sanepid.gov.pl oraz pisemnie na adres siedziby wskazany w pkt.1 z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych.
  2. Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Choszcznie przetwarza dane w celu:

realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z ustawą z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 338 ze zm.)    i innych ustaw szczególnych oraz aktów wykonawczych przywołanych bezpośrednio w piśmie, którego załącznik stanowi niniejsza klauzula informacyjna, w związku  z obowiązkiem dokumentowania prowadzonych czynności w postępowaniu administracyjnym (zgodnie art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO a w zakresie przetwarzania danych szczególnych kategorii tj. danych medycznych art. 9 ust. 2 lit. b, g, h RODO).

  1. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora pozyskiwane są od stron  i uczestników postępowania, wnioskodawców, petentów, jak również z publicznie dostępnych rejestrów, od innych organów jak i od podmiotów, które na mocy odrębnych przepisów zobowiązane są przekazywać dane organom Państwowej Inspekcji Sanitarnej. W sytuacji, gdy dane osobowe pozyskiwane są od osoby, której dane dotyczą, ich podanie warunkuje wszczęcie postępowania w przedmiocie określonym w podaniu, wniosku, piśmie, wniesionych przez daną osobę, a przekazanie danych kontaktowych umożliwia udzielenie odpowiedzi.
  2. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
  1. właściwe organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, inne organy administracyjne, sądy i organy ochrony prawa - jeżeli na mocy przepisów szczególnych Administrator zobowiązany jest do przekazania im danych osobowych bądź podmioty te uprawnione są do żądania udostępnienia takich danych,
  2. strony bądź uczestnicy postępowań, którym na mocy przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego przysługuje wgląd w akta prowadzonego postępowania,
  3.  na podstawie umowy powierzenia firmy zapewniające ciągłość i prawidłowość wykonywania zadań przez Administratora.
  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny  do realizacji prawnie określonych zadań ciążących na Administratorze, a po ich zakończeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa- Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działań archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67.)
  2. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym w formie profilowania.
  3. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W przypadku nie podania przez Panią/Pana danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemożliwe będzie zrealizowanie zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia lub nie będzie możliwe zawarcie umowy.

 

Przysługujące prawa

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych przysługuje Pani/Panu prawo do:

    1. dostępu do swoich danych osobowych  (art. 15 RODO),
    2. uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, (art. 15 ust. 3 RODO),
    3. żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, (art. 16 RODO),
    4. żądania usunięcia jej danych osobowych, (art. 17 RODO),
    5. ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),
    6. przenoszenia danych  (art. 20 RODO),
    7. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych (art. 21 RODO).

 

Wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych  z siedzibą  w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna, Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia   o ochronie danych osobowych (RODO).

 

{"register":{"columns":[]}}